آرشیو برای: "بهمن 1394"

گزارش فرهنگی حوزه بهمن ماه 94

برگزاری جشن 22 بهمن در خود حوزه علمیه برای خواهران طلبه و همچنین در حسینیه محسن بن علی  محله اسلام آباد گله دار با برنامه هایی چون سخنرانی ، سرود، و نمایشو..                        بیشتر »

گزارش فرهنگی حوزه بهمن ماه 94

زمینه های نفوذ : 1- هدف اصلی گم شود 2- گره زدن قدرت ملی و منطقه ای 3- تلاش در جهت رضایت جبهه مخالف 4- احساس اشتباه در اهداف و ابزار 5- احساس عدم کارایی در مقابل دشمن 6- عدم توجه به مرزبندی عقیدتی و تکلیفی 7- شعار هم زیستی مسالمت آمیز دشمن بعد از جنگ… بیشتر »

گزارش فرهنگی حوزه بهمن ماه 94

شرکت طلاب حوزه علمیه فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) همراه با مردم شهر گله دار در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن و اجتماع در گلزار شهداء و گوش دادن به قطعنامه ای که توشط امام جمعه جناب حجة الاسلام علوی قرائت شد. بیشتر »

گزارش فرهنگی حوزه بهمن ماه 94

حضور آیة الله صفایی بوشهری در جمع طلاب  حوزه علمیه فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) گله دار در تاریخ 27/11/94 . در این نشست ایشان به گناهان و رابطه آن با باطن انسان اشاراتی کردند و اینکه اگر باطن انسان پاک نباشد، اگر معجزه خداوند هم مشاهده کند پاک نخواهد… بیشتر »

گزارش فرهنگی حوزه بهمن ماه 94

حضور حجة الاسلام والمسلمین موسوی مشاور ارشد ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور در جمع طلبه های حوزه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها)، گله دار در تاریخ 27/11/94. در این نشست ایشان بعد از ذکر خصوصیات و ویژگی های حضرت زهرا(سلام الله علیها) و… بیشتر »

متن ادبی

    گاهی: حاضر نیستیم حتی برای خودمون هم کاری کنیم!!! گاهی: برای نابودی دیگران خودمون رو نابود میکنیم!!! وهمیشه: برای غیر خدا کار کردیم تا دلت بخواد!!! وخدا میگه: هر گلی زدی به سر خودت زدی!!! ان احسنتم احسنتم لانفسکم وان اساتم فلها خوب یا بد کردی!! به… بیشتر »

متن ادبی دهه فجر

    شهیدان خدایی رهبر آمد                                      طبیب لاله های پرپر آمد شقایق های عاشق گل بپاشید                                                       قیامت قامت گل پرور آمد                                            ************** امام… بیشتر »

سخنان بزرگان

  مرحوم اسماعیل دولابی   با نیت کارکن مثلاً در حمام خودت را به این نیت بشوی که داری نفست را از صفات رذیله و از هوی و هوس و ارزوهای دور و دراز می شویی. سرت را به این نیت اصلاح کن که داری گناهان و خیالات باطل را از وجودت قیچی می کنی. سرت را به نیت شانه… بیشتر »

گزارش کار فارغ التحصیلان

در تاریخ 28/10/94 جلسه ای با همکاری مسئول کانون فارغ التحصیلان حوزه علمیه و مدیر و مشاورو معاون فرهنگی با فارغ التحصیلان برگزار شد جهت فعالیت فرهنگی در سطح شهرستان و تبلیغ که به شرح ذیل می باشد. 1- دوره آمزشی احکام هفته ای یک بار. 2- دوره تجوید قرآن… بیشتر »

شهدای گمنام

    شهید گمنام سلام، خوش اومدی مسافر من، خسته نباشی پهلوون شهید گمنام سلام، پرستوی مهاجر من، صفا دادی به شرمون روز جمعه  در تاریخ  24/10/94 مردم شهید پرور و ولایتمدار شهر گله دار پذیرای مهمانی از کاروان شهدای گمنام بودند. که با استقبال پر شور وهمگانی… بیشتر »