آرشیو برای: "آذر 1395"

ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق(ع)

به مناسبت گرامیداشت اعیاد 17ربیع‌الاول که مصادف با سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) است، مراسمی توسط خواهران مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار در سطح این شهر با حضور 200 نفر از طلاب، استادان و عموم بانوان برگزار شد. «حجت‌الاسلام سید… بیشتر »

شب یلدا

      ترک دارد دلم همچون انار آخر پاییز همه شبهای دلتنگی بدون تو شب یلداست . . . یلدا مبارک   بیشتر »

هفته پِژوهش 95

معاون پژوهش مدرسه علمیه گله دار خانم رضایی  اعلام کردند که به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش برنامه هایی تدارک دیده شده است که این برنامه ها به شرح ذیل اند که گزارش آنها بعد از اجرای برنامه ها مجدداّ درج خواهد شد: 1- برگزاری نمایشگاهی از تحقیقات پایانی… بیشتر »

واتساپ، تلگرام، وایبر.....

واتساپ، تلگرام، وایبرو.... خطر گوگل گوگل به خوبی از رد پای شما در اینترنت آگاه است و بهترین جایی که ‌می‌توانید شفاف از این موضوع آگاهی یابید‌، Google Web History است که همه سابقه و تاریخچه مربوط به جستجوی شما را از هر دستگاهی که‌ روی آن با حساب کاربری… بیشتر »

مسابقات قرآن وحفظ موضوعی

قرائت قرآن و حفظ موضوعی؛ویژه جشنواره قرآنی «خانم معصومه علیزاده»معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار از برگزاری مسابقات قرائت قرآن و حفظ موضوعی ویژه جشنواره قرآنی با حضور 20 نفر از طلاب این مدرسه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری ـ… بیشتر »

کتاب قرآن باید منشأتمام کتابها باشد

کتاب قرآن باید منشأ تمام کتابها باشد ویژه برنامه کتاب وکتابخوانی در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار با عنوان«واژه کتاب در قرآن» با سخنرانی«آقای موسی هنرپیشه»استاد دانشگاه و با حضور بیش از50 نفر از طلاب و اساتید در تاریخ 26/8/95برگزار شد. به… بیشتر »

آغاز ولادت امام زمان عج الله تعلی فرجه

برگزاری مراسم باشکوهی به مناسبت آغاز ولایت امام عصر(عج) با سخنرانی «خانم ناهید عابد» مبلغ دینی حوزه، در تاریخ 19/9/95 با حضور 70 نفر از طلاب و اساتید وجمعی از دانش آموزان مقطع راهنمایی در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار برگزار شد. به گزارش… بیشتر »

شهادت امام حسن عسکری

مراسم سوگواری ویژه شهادت امام حسن عسکری(ع) در تاریخ 17/9/95 با حضور 50 نفر از استادان،کادر و طلاب در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری ـ اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران ، «خانم معصومه علیزاده» معاون فرهنگی… بیشتر »

برنامه های متنوع به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

  «خانم نجمه رضایی»معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س)گله‌دار به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از برنامه‌های متنوع که با حضور طلاب و اساتید و معاونین برگزار می‌شود خبر داد. «خانم نجمه رضایی»معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س)گله‌دار از… بیشتر »

فلسفه اربعین زنده نگه داشتن یاد امام حسین(ع)

فلسفه اربعین زنده نگه داشتن یاد امام حسین(ع) «معصومه محمودی»مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار فلسفه اربعین حسینی را بیعت مجدد با امام حسین(ع) و آرمان‌ها و اندیشه‌های این امام بزرگوار دانست و از پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی در تاریخ30/8/95… بیشتر »