آرشیو برای: "دی 1395"

پیام تسلیت رحلت آیة الله هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمة الزهرا(س) گله دار در پی رحلت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری. بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم  انالله و انا علیه راجعون درگذشت عالم مجاهد و انقلابی آیة الله حاج شیخ علی اکبر… بیشتر »

حجاب در کلام شهید

مادرم، خواهرم، و همسرم حجابتان را حفظ کنید که سنگر شما حجاب است. این خون شهدا که مى‏ریزد براى اسلام و مکتب و قرآن است شما اگر حجابتان را حفظ نکنید باعث شکست اسلام و قرآن و مکتب و باعث رنجش ما مى‏شوید. (شهید محمدرضا ذوالفقاری) خواهرم! حجابت را حفظ… بیشتر »

داستانی کوتاه از حجاب

    واقعا آقا؟ دخترک رو به من کرد و گفت:واقعا آقا؟ گفتم:ببخشید چی واقعا؟ گفت:واقعا شما بچه بسیجی ها از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد؟ گفتم:بله گفت:اگه آره، پس چرا پسرایی که از ما ها خوششون میاد از کنار ما که میگذرند محو ما میشن!! ولی… بیشتر »

دلنوشته ای در مورد حجاب

  من حجاب را دوست دارم، تو اما نه! من به چادر‌‌ بر سرم افتخار می‌کنم، تو اما گویا سنگینی نواری بر سرت آزاردهنده است! این‌جاست فرق من و تو؛ من زیبایی را برای خود و خانواده‌ام می‌خواهم و تو برای غیر. من آزادی روح‌ام را می‌خواهم و تو آزادی نفس‌ات را.… بیشتر »

حجاف و عفاف از منظر حضرت آقا امام خامنه ای

اسلام برای ایجاد محیطی سالم و برای آنکه زن بتواند به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کند حجاب را معین کرده است. حجاب در کل دنیا، نماد اسلام خواهی است و پیوند ناگسستنی با هویت اسلامی دارد. دخترانی که چادری هستند گرمای بیشتری را تحمل می کنند. اما این تحمل… بیشتر »

کارگاه علمی حجاب و عفاف

  کارگاه علمی با عنوان«حجاب و عفاف» با حضور 100 نفر از استادان، فارغ‌التحصیلان و طلاب در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار برگزار شد.   «حجت‌الاسلام محمد‌ مهدی ابراهیمی‌پور» مدیر مرکز حجاب ریحانه‌النبی(علیهم‌السلام) قم، با اشاره به تاریخچه… بیشتر »