آرشیو برای: "خرداد 1396"

جلسه پژوهشی آشنایی با پژوهش

بسمه تعالی   گزارش برگزاری جلسه پژوهشی آشنایی باپژوهش خانم رضایی معاون پژوهش مدرسه فاطمه الزهرا(س)ازبرگزاری جلسه آشنایی باپژوهش درتاریخ17/3/96خبردادند. طبق گزارشات خانم رضایی دراین جلسه که باپیشنهادمرکزمدیریت وازطریق فایل رسیده ازمرکزوبااستفاده ازدستگاه… بیشتر »

28 سالگی زعامت مقام معظم رهبری(مظله العالی)

همزمان با قیام 15 خرداد و قرار گرفتن در آستانه 28 سالگی زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) انجام شد مصاحبه با مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) گله دار مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) گله دار گفت: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) نعمت بزرگ… بیشتر »

نشست سیاسی با حضور هادی سیاسی آقای خشنودی نسب

نشست سیاسی با حضور 70 نفر از طلاب و استادان در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار برگزار شد. «آقای خشنودی‌نسب» هادی سیاسی سپاه ناحیه شهرستان مهر در جمع طلاب خواهر گله‌دار گفت: آنچه برای جناح انقلابی کشور اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد آن است که باید… بیشتر »

شیوه امر و نهی به جوانان

  هنگامی که انسان دوره کودکی و نوجوانی را سپری کرد وبه دوران جوانی یعنی بلوغ فکری و جسمی و شکوفایی استدادها و انتخاب های خود نایل گردید، با توجه به توانایی های جسمانی و موقعیت های طلایی که در انتخاب ها و تصمیم گیری ها در عرصه های مختلف زندگی دارد، برای… بیشتر »

شیوه امر ونهی به نوجوانان

    برخورد موفق با نوجوانان گنهکاری که به تکلیف رسیده اند شیوه خاص خود را می طلبد.آنها بر اساس اعتماد، اظهار محبت، تشویق، جایزه و امثال آن ارشاد می شوند. امر و نهی به آنها باید به طور روشن و توأم با احترام صورت گیرد. مثلاً به آنها گفته شود: تو پسر یا… بیشتر »

جایگاه ازدواج در ساختار شخصیت فرزند

  خشت زیرین  و اساسی شخصیت انسان از زمان انعقاد نطفه و تشکیل جنین گذاشته می شود.البته این محصول ازدواج و امر زناشویی است و به همین جهت توجه به انتخاب همسر و پدر و یا مادر فرزند آینده در شکل گیری شخصیت او بسیار مهم و حائز اهمیت است. دین مقدس اسلام با… بیشتر »

چند داستان کوتاه شیرین از امام خمینی(ره)

  دوستان قدیمی  یکی از شب ها در حرم مطهر امیرالمؤمنین علیه السلام، جماعتی از دانشجویان مسلمان اروپا برای دیدار با امام آمده بودند که ظاهر آنها، یک ظاهر ناپسندی در محیط ما بود؛ چه از نظر وضع و قیافه و لباس و چه از نظر طرز برخورد و صحبت؛ اما ما شاهد بودیم… بیشتر »

متن سخنرانی آقا بعد از دوازدهمین دوره انتخابات

    بسم‌الله الرحمن الرحیم ملت عزیز ایران جشن حماسی انتخابات دیروز،‌ بار دیگر گوهر درخشانِ عزم و اراده‌ی ملی را در برابر چشم جهانیان به جلوه آورد. مشارکت گسترده و پرشور شما، و هجوم مشتاقانه به مراکز رأی‌گیری، و تشکیل صفهای طولانی برای رسیدن به صندوق‌های… بیشتر »