آرشیو برای: "اسفند 1397"

اعتقادات دینی جوانان

حجت‌الاسلام جام در جمع طلاب تصریح کرد هدف دشمن سست کردن اعتقادات دینی جوانان است حجت‌الاسلام جام گفت: در حوزه سبک زندگی اسلامی فرد باید شناخت درستی نسبت به مسائل دینی داشته باشد.  «حجت‌الاسلام جام» در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار… بیشتر »

نشست بصیرتی سیاسی 97

 بیشترین لطمه به ادیان الهی را مدعیان دین داری زده‌اند هادی سیاسی سپاه در جمع طلاب گفت: مقایسه و قاعده عقل ایجاب می‌کند شناخت درستی از گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشیم تا بتوانیم برای نسل جدید اهداف والای انسانی را معرفی کنیم. «عبدالله مظاهری» هادی… بیشتر »

شهادت حضرت زهرا(س)

 مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا س همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری سلام‌الله علیها مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار با حضور هزار نفر از بانوان و طلاب به اقامه عزا پرداختند. همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله علیها… بیشتر »

انتخاب اصلح در زندگی حضرت زهرا (س)

  استاد مدرسه علمیه گله‌دار گفت: ، بعضی از افراد در زندگی خود تنها به فکر سودجویی هستند و ملاک در انتخاب برای آن‌ها رسیدن به متاع دنیا است و فقط پول را هدف می‌شناسند. «خانم ام ایمن عباسی» استاد و مبلغ دینی مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار به… بیشتر »

اعتقاد به معاد

 حضرت فاطمه زهرا س الگوی بزرگی برای جهان اسلام است خانم رضایی گفت: معاد از دغدغه‌های زندگی و سیره حضرت زهرا‌(ع) بوده است؛ به طوری که ایشان با تاسی از قرآن کریم معاد باوری را ریشه همه خوبی‌ها و حتی توحید می‌دانستند.     «خانم لیلا رضایی» استاد و مبلغ… بیشتر »

صبر و استقامت در زندگی مشترک

 هنر صبر و استقامت در زندگی مشترک استاد مدرسه علمیه گله‌دار بیان کرد: شیوه راهبردی حضرت زهرا (س) در مقابل این همه سختی و مشکلات، صبر و استقامت هنرمندانه و زیبایی بوده که ایشان از خود بروز داده‌اند. «خانم راضیه راست روش» استاد و مبلغ دینی مدرسه علمیه… بیشتر »

تربیت فرزند در خانواده

مشاور مدرسه علمیه گله‌دار در جمع بانوان بیان کرد موثرترین نقش در تربیت فرزند، مادران دارند مشاور مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار با اشاره به مراحل مختلف تربیت فرزندان در یک خانواده،گفت: مادران موثرترین نقش را در تربیت فرزند صالح دارند. «خانم… بیشتر »