جشن غدیر وجشن افتتاحیه طلاب جدیدالورود سال 95-96

بسمه تعالی


مراسم جشن عید غدیر واستقبال از طلاب جدید الورد در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) گله دار برگزار شد
به مناسبت عید سعید غدیر خم واستقبال از طلاب جدید الورود مراسم استقبال با سخنرانی«حجه الاسلام علوی» امام جمعه شهر گله دار برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری- اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران حجه الاسلام علوی بیان فرمودند: هم طلاب باید شاکر باشند وهم خانواده های طلاب باید خدا را شکر کنند که فرزندانشان را در این مکان مقدس ودر این راه قرار دادند تا برای دین اسلام تلاش کنند ودین خدا را یاری کنند. طلاب باید مشعل هدایت جامعه وپرچم دار معارف الهی باشند.
وی افزود: مهمترین وظیفه طلاب خواهر فراگیری علوم مربوطه واستفاده آن در جامعه است. طلاب باید بکوشند وبه مردم بفهمانند که حوزه محل آزاد وجایگاه رفیع است نه اینکه به مثابه زندان باشد واز آن گریزان باشند آنها باید بکوشند تا خواهران جامعه را اصلاح کنند اگر زن اصلاح شد تمام زندگی ما اصلاح خواهد شد.
امام جمعه خاطر نشان کردند: دین اسلام- شیعه- حق است وامام زمان(عج) فرمودند: ماشیعه را حفظ ویاری خواهیم کرد واین ندای قرآن است که حق می ماند، وهابیت، داعش وامثال اینها فرقه دروغینی بیش نیستند وبه زودی نابود خواهند شد؛ همانطور که مشخص است در بین تمام جنجال هایی که در جهان رخ می دهد ایران در آرامش کامل هست. واین همان وعده امامان است.

 

 

     

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.