رابطه حجاب با ازدواج

بین ازدواج و حجاب چه رابطه ای وجود دارد؟

پاسخ:

یکم: ازدواج همان بهره برداری درست از غریزه جنسی است که خالق مهربان در وجود انسان ها قرار داده و زنان با رعایت پوشش الهی به این مهم و تأمین و حفظ تعادل غریزه های مختلف، به خصوص غریزه های جنسی کمک می کنند.

دوم: یکی از دلیل های کاهش ازدواج در دنیای غرب، آزادی هایی است که در روابط جنسی دارند و برای تسکین غریزه های خود نیازی به ازدواج نمی بینند . از جوانی اروپایی پرسیدند: چرا ازدواج نمی کنی؟ گفت: وقتی که هر روز شیر تازه را به فروانی به دست آورد، چرا گاو تهیه کنیم!

اگر به دقت این مسئله را بررسی کنیم، به این نتیجه می رسیم که منشأ و سرچشمه بیشتر این دیدگاه دو نگاه بد حجابی و چشم چرانی است؛ پس خواهرم حجابت، برادرم نگاهت.

سوم: در واقع زنی که زیبایی های خود را نشان می دهد و با ظاهری آرایش کرده و بد حجاب در اجتماع حاضر می شود، ارزش و قیمت خود را پایین آورده  است؛

در نتیجه مردان نیز می بینند زیبایی هایی که تا دیروز برای دیدن و لذت بردن از آن ها باید خواستگاری، ازدواج و مسائل دیگر زندگی را می پذیرفتند، به راحتی در اختیار آن هاست. ضمناَ باید توجه داشت که هرچه مفاسد اجتماعی و بد حجابی بدتر شود و جامعه به سمت برهنگی، ابتذال و بی بند و باری جنسی حرکت کند، سطح استانداردهای جنسی بالا می رود. شما مشاهده می کنید که در دنیای غرب وز به روز بر ابتذال و بی بند وباری ها افزئده می شود.

روزی بدحجابی، روز بعد بی حجابی،  روز بعد هم جنس بازی و…

در واقع آن ها همه چیز خود را فدای غریزه جنسی و هوسرانی های خود کرده اند.

چهارم: درچنین روابطی این زنان هستند که بیشترین لطمه ها وآسیب رامی بینند.آزادی جنسی برای دختر،باوجودهمه پیش گیری هاواحتیاط ها،فقط یک دارد:«یک کودک بی پدر!»

پنجم:پس پوشش الهی وازدواج ،باهم رابطه ای ناگسستنی وضروری دارند.

 

منبع:  امین کشوری ،حجاب چرا؟نشر بوستان کتاب، ص118، قم، 1389

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.