موضوع: "اخبار عمومی"

هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص)

رحلت امام خمینی(ره)

? امام، احساس حقارت ملت را به احساس عزت تبدیل کرد.

?️ رهبر انقلاب، امروز: تحوّل دیگری که امام ایجاد کرد، تحوّل در نگاه مردم به خودشان و به جامعه‌شان بود. ملّت ایران نسبت به خود یک نگاه حقارت‌پندارانه داشت؛ یعنی اینکه این ملّت بتواند بر اراده‌ی قدرتها و ابرقدرت‌ها فائق بیاید، مطلقاً به ذهن احدی خطور نمیکرد؛ نه فقط اراده‌ی قدرتهای جهانی، حتّی اراده‌ی قدرتهای داخلی، اراده‌ی فلان مسئولِ یک اداره‌ی امنیّتی یا انتظامی. مردم احساس حقارت میکردند، احساس توانایی نمیکردند؛ امام این را تبدیل کرد به احساس عزّت، احساس اعتماد به نفْس. ۹۹/۳/۱۴ #سالروز_رحلت_امام_خمینی

سالروز آزادی خرمشهر

▪️امام خمینی( ره ) : خرمشهر را خدا آزاد کرد … و ما رمیت اذ رمیت….قرآن کریم

?‏تانکها به گل نشسته بود، هلیکوپترهای عراقی مرتب بالای سر تانکها میچرخند و بهشون شلیک میکردند تا سالم به دست ایرانی‌ها نیفتند، دود و بوی خرج توپ و باروت فضا را پرکرده بود، سه روز نبرد مستمر در فاز ۴ عملیات بیت‌المقدس ۱۰/۳۰ شب یکم خرداد آغاز شده بود.

? *تبادل آتش شدید ‏هفته‌ها و روزها درگیری برای بیرون راندن دشمن داشت به ثمر مینشست، صدای گلوله‌ها کم و کمتر میشد، خبر در جبهه‌ها پیچید عراق از خرمشهر بیرون رانده شده بود، حالا صف طویل اسرا و خودروهایی که باید انها را به پشت خط میبرد جلوه ی واضح‌تری از شکست سنگین عراق نمایان میکرد.*

?‏مسجد جامع خرمشهر مملو از رزمندگان بود،خبر همچنان بصورت رسمی اعلام نشده بود، حدودای ساعت ۴ عصر سوم خرداد رادیو بیانیه آزادی خرمشهر را اعلام کرد، *حالا یک کشور روی هواست و تو چه دانی از دل آوارگان جنگی، جنگ زده‌هایی که قلبشان را در شهر جا گذاشته بودند.*

?‏و سلام بر خرمشهر شهر عشق و اشک و آتش شهری که برای آزادی وجب به وجبش بیش از ۶ هزار لاله پرپر شد! .….

سال ۹۹

شهید سلیمانی یک انقلابی به تمام معنا بود

 

شهید سلیمانی هم دل و جگر داشت و به دهان خطر می رفت و ابایی نداشت با تدبیر بود و منطق داشت برای کارهایش.این تدبیر فقط در میدان نظامی نبود. در میدان سیاست هم بود. در عرصه سیاست هم شجاع بود و هم با تدبیر بود.

سخنش تاثیر گذار بوداز همه اینها بالاتر اخلاص او بود. اهل ریا نبودهم یک فرمانده جنگاور مسلط نظامی بود و هم معتقد به حدود شرعی بودمراقب بود به کسی تعدی و ظلم نشود.

به دهان خطر می رفت اما جان دیگران را حفظ می کرددر مسائل داخل کشور اهل حزب و جناح نبود اما به شدت انقلابی بود و انقلابی گری خط قرمز او بودیک نمونه از شجاعت او این بود که توانست به کمک ملت های منظقه، همه ی نقشه های نامشروع آمریکا در غرب آسیا را خنثی کند.

رهبر انقلاب: انقلاب و انقلابی گری خط قرمزحاج قاسم بود/ حاج قاسم ذوب در انقلاب بود

او نقشه‌های آمریکا در غرب آسیا را باطل کرده بودحاج قاسم کاری کرد که فلسطینی ها بتوانند مقابل اسرائیل بایستند/ اسرائیل بعد از دو روز از درگیری مجبور شدند به فلسطینی‌ها بگوید شروطتان را می پذیریم/ این نتیجه کار حاج قاسم بود.

سپاه افتخار ماست

گوشه از اقدامات شهید سردار سلیمانی

روضه استاد انصاریان بعد از شهادت سردار سلیمانی

1 3