جشن نیمه شعبان 97

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان لامرد تاکید کرد حجاب اولین گام ما برای ظهور امام زمان(عج) حجت‌الاسلام بلوری تصریح کرد: اگر ما فکر کنیم فقط یک گام می‌توانیم برای ظهور امام زمان(عج) برداریم، اولین گام حجاب ما است. 

«حجت‌الاسلام و المسلمین بلوری» رییس سازمان تبلیغات شهرستان لامرد، ضمن عرض تبریک و تهنیت در جشن نیمه شعبان که در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار برگزار شد در جمع عموم خواهران و طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار گفت: امام زمان (ع) با اذن الهی، مراقب احوال شیعیان و دوستداران اهل‌بیت(علیهم‌السلام) است. آن حضرت همچون پدری که دغدغه تربیت و آینده فرزندان خود دارد، دوستدارانش را زیر ذره‌بین می‌گیرد و همواره مراقب آنان می‌باشد. البته این نظارت و مراقبت بر اعمال شیعیان و دوستداران برای مچ‌گیری و پرده‌دری از آنان و کشف اسرارشان نیست؛ بلکه برای این است که در حق آنان دعا کنند و از نیکی‌ها و حسنات آنان شادمان شود و در مصیبت‌ها و گرفتاری‌ها فریادرس آنان شود و اگر گناهی مرتکب شوند، آنان را باز دارند. وی بیان کرد: ما مدعی هستیم مسلمانیم، شیعه هستیم و مدعی هستیم که در انتظار امام عصر(عج) هستیم و این ادعا وظیفه ما را سنگین می‌کند و نشان می‌دهد که ما مدعی ایمان و عمل صالح در عصر غیبتیم و باید اینچنین باشد. خدای ناکرده اگر ادعاهای ما با عملمان هماهنگ نباشد، در آینده که او خواهد آمد، از کسانی هستیم که دیگران برای ما تبلیغ می‌کنند، ما را به هدایت دعوت می‌کنند، دیگران به ما می‌گویند از کفر خارج شوید و به ایمان روی بیاورید، از ظلم و فسق خارج شوید و به پاکی و صلاح روی بیاورید.

حجت‌الاسلام بلوری با اشاره به ظهور امام زمان(عج) بیان داشت : اگر ما فکر کنیم فقط یک گام می‌توانیم برای ظهور امام زمان(عج) برداریم، اولین گام حجاب ما است بنابراین با بد حجابی، ظهور ایشان را یک دقیقه حتی یک ثانیه به عقب نیاندازیم. رییس سازمان تبلیغات گفت: باید خودمان پاک و مومن باشیم تا دیگران را به پاکی و ایمان دعوت کنیم و ادعای ما حکایت از ایمان و عمل ما دارد و باید این ادعا ثابت باشد و خودمان برای ظهور امام عصر آماده باشیم و جامعه را نیز برای ظهور آماده کنیم. گفتنی است؛ در پایان برنامه‌های شاد و متنوع برای عموم خواهران و برنامه‌های جداگانه اعم از مسابقه، قصه‌گویی، نقاشی و شعر برای کودکان برگزار شد.

 

  

  

 

 

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.