جلسه پژوهشی 97

در تاریخ 9/7/97 جلسه ای پژوهشی با عنوان بررسی و توضیح و توجیه برنامه های پژوهشی نیمسال اول97 با حضور سرکار خانم رضایی معاونت پژوهش مدرسه و تمامی پایه ها برگزار شد…

در این جلسه سرکار خانم رضایی در ابتدا ضمن خوشامدگویی به طلاب و تبریک سال جدید دقایقی را به بیان مطالبی در مورد پژوهش و اهمیت و ارزش آن و اینکه سال جدید برنامه های پزوهشی با عنوان مهارت آموزی پژوهشگری نامیده شده اند پرداختند.

ایشان سپس در ادامه برنامه هاب پزوهشی طلاب سال اول را تبیین کرده و توضیحات لازم را بیان نمودند. خانم رضایی همچنین برنامه های پژوهشی طلاب پایه های دوم و سوم و چهارم پنجم را نیز یک به یک برشمرده و توضیحات لازم را بیان کردند.

معاونت پژوهش در ادامه نیز به توصیه هایی مبنی بر جدیت طلاب در مورد تحقیق گروهی رشد پرداختند و سپس با پاسخ به سؤالات پیش آمده و با صلوات بر محمد و آل محمد جلسه را به پایان رساندند.

 

              

 

  • نظر از: زكي زاده
    1397/07/17 @ 07:35:27 ب.ظ

    زكي زاده [عضو] 

    . گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنایی هاست پس صمیمی ترین سلام تقدیم شما باد http://maedeh.kowsarblog.ir/

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.