بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران کشور

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران کشور مهم‌ترین مشکلی که با آن مواجه هستیم جهالت می‌باشد حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت‌پور با تأکید بر اینکه مهم‌ترین مشکلی که با آن مواجه هستیم مسئله جهالت می‌باشد، عنوان کرد: هیچ چیز به اندازه جهالت و نادانی مردم را به زمین نزده است زیرا دانش غیر از عقل و خردورزی است و دانایی چیز دیگری است. «حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور» رییس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت اعیاد شعبانیه در جمع طلاب و استادان مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار گفت: یک جهان استکبار و کفر و یک ایران مظلوم که پدری می‌کند در حق همه‌ی مستضعفان و در دنیا همچون اصحاب سفه افرادی وجود دارند که دائما باید برای تصمیمشان و حفظ و بودنشان و حتی برای توسعه شان فکری کرد. وی اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی توانسته است به رغم همه‌ی این مشکلات در نقطه‌های دور دستی مثل شهر گله‌دار هر آنچه که از امکانات می‌توانسته در طَبَق اخلاص گذاشته است.

حجت‌الاسلام بهجت‌پور به طلاب و استادان گفت: مهم‌تر از همه‌ی مسائل این هست که شما فرزندان اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و فرزندان امام زمان(عج) در این مکان جمع شده‌اید و کار بزرگ انجام می‌دهید و سعی می‌کنید مکتب اهل بیت و اسلام را بشناسید و نقش تاثیرگذار در این شهر داشته باشید. وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکلی که با آن مواجه هستیم مسئله جهالت می‌باشد و هیچ چیز به اندازه جهالت و نادانی مردم را به زمین نزده است زیرا دانش غیر از عقل و خردورزی است و دانایی چیزی است و دانشمندی چیز دیگری است و جهالت به معنای ترک خردمندی است. مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور تاکید کرد: بزرگترین خدمت انبیا و بزرگترین خدمت علما و بزرگترین خدمت شما طلبه‌ها این هست که بتوانید رفع جهالت کنید، اگر بتوانید رفع جهالت کنید و نگاه مردم را به مسائل اصلاح کنید و بینش هایشان را تغییر دهید به طور قطع و یقین مردم مسیر توسعه خودشان را پیدا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام بهجت‌پور در پایان گفت: بیشترین نگرانی حضرت فضای تربیتی است و ما باید تربیت شویم و اینجا محیطی هست برای تربیت سربازان فداکار و وفادار و دارای صدق نیّت، ما طلاب باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم و این وظیفه من و وظیفه شماست که به دین خدا و مکتب اهل‌بیت(علیهم‌السلام) که دعوت شده‌ایم افتخار کنیم و با فقر و فلاکت و سختی‌ها بسازیم.

 

   

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.