ثواب برپایی مجالس امام حسین(علیه السلام)

برگزاری جلسه اخلاق با موضوع"ثواب برپایی مجالس امام حسین(ع)” با سخنرانی"حجت‌الاسلام غلامرضا ابراهیمی"مبلغ دینی در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س)گله‌دار با حضور 70نفر از طلاب و بانوان این شهر در تاریخ8/8/95برگزار شد..

“حجت‌الاسلام غلامرضا ابراهیمی"مبلغ دینی گفت:پرستش و بندگی خدا،یعنی آدم احساس استقلال نکند، بلکه خودش را از خدا بداند،بندگی فقط نماز و روزه نیست،گاهی نگاه هم عبادت است،مثل نگاه به پدر و مادر و گاهی سکوت هم عبادت است.مجلس امام حسین(ع) فرصتی است برای تقویت حب خدا و حب اهل‌بیت(علیهم السلام). وی افزود:انسان در دنیا محتاج سه گنج معرفت،رحمت و شفاعت است که این سه گنج با سوگواری اهل ‌بیت(علیهم السلام) بویژه امام حسین(ع)که راه رسیدن به خداوند است به دست می‌آید. حجت‌الاسلام ابراهیمی با توجه به روایات بیان کرد: بعضی‌ها در روز قیامت ثواب‌هایی در پرونده‌هایشان می‌بینند که خودشان به یاد ندارند،به آنان خطاب می‌شود این‌ها ثواب دعاهای هر روز است که به هر دلیلی مصلحت نبود و مستجاب نشد.این همان ثواب‌هایی است که از بین نرفته است.


      

  • 5 stars
    نظر از: مرکز تخصصی تفسیر شاهین شهر
    1395/08/13 @ 12:33:18 ب.ظ

    مرکز تخصصی تفسیر شاهین شهر [عضو] 

    حضرت آیت الله خامنه ای : هدف اصلی آمریکا، جلوگیری از رشد و پیشرفت ایران است.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.