سیره همسرداری حضرت فاطمة الزهرا(سلام الله علیها)

سیره‌ همسرداری حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزاری جلسه اخلاق با موضوع«سیره همسرداری حضرت فاطمه الزهرا(س)» با سخنرانی«خانم راضیه‌ راست روش» استاد و مبلغ دینی حوزه در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار با حضور 70 نفر از طلاب و عموم بانوان این شهردر تاریخ10/9/95برگزار شد.

«خانم راست روش» استاد و مبلغ دینی حوزه گفت:حضرت زهرا(س)در اوج قله‌ی انسانیت هست،یعنی هیچ مشکلی نیست که با مراجعه به زندگی این بانو حل نشود، برای همه این مشکل‌ها راه‌حل وجود دارد. تمام حرکات زندگی این بانو درس است.حضرت زهرا(س)نمونه کامل یک زن در همه زمینه‌هاست. وی تصریح کرد:زن و مرد که با یکدیگر تشکیل زندگی مشترک داده‌اند امانت الهی هستند در دست یکدیگر،که ثمره این امانت‌داری«و جعل بینکم مودَّةً و رَحمَة»مودت و رحمت است. اگر این مودت و رحمت احساس شد،بوی بهشت به مشام می‌رسد،یعنی زن بهشت دنیای مرد و مرد بهشت دنیای زن است. استاد حوزه با توجه به روایتی از پیامبر اکرم(ص)تاکید کرد:اگر مردی به زنش بگوید من تو را دوست دارم این جمله هرگز از ذهن زن خارج نمی‌شود.زیرا حضرت علی(ع)و حضرت زهرا(س)محبتشان را نسبت به هم ابراز می‌کردند.ولی امروزه در غرب خانواده از هم پاشیده و تک زیستی،تجرد و همجنس‌گرایی جای کانون خانواده را گرفته است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.