نشست کتابخوانی

بسمه تعالی

برگزاری نشست کتابخوانی درتاریخ28/8/99وبمناسبت هفته کتاب نشست کتابخوانی با محوریت “ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در خانواده” با بیان و ارائه‌ استاد حوزه خانم حمیده عبداللهی و باحضور و همکاری مدارس نی‌ریز، استهبان، نورآباد، ارسنجان، آباده طشک، گله دار، فسا، ششده، میانشهر و جنت شهر در سامانه سیما برگزارشد.

در ابتدای نشست خانم عبداللهی بیان داشتندکه: باید کتاب به عنوان یک ضرورت فرهنگی در سبد فرهنگی خانواده ها جایگاه پیدا کند و همان‌ اندازه که مسائل اقتصادی در خانواده مهم شمرده می شود، تلاش گردد تا کتاب،مجله، نشریات و غیره نیز جایگاهی ویژه در خانواده ها پیدا کنند.

ایشان،در ادامه به بیان راهکارهایی برای تشویق و ترغیب فرزندان به خواندن کتاب عنوان کرد: باید والدین الگوی خوبی برای فرزندان باشند و با طرح یک مساله و تاکید بر اینکه پیدا کردن راه حل آن در کتاب است، تا فرزندان را به مطالعه کتاب تشویق؛ تا فرزندان بدانند کتاب علاوه بر سرگرمی، مفید بخش نیز می باشد. وی در ادامه عنوان کرد: تقسیم مسئولیت جمع آوری اطلاعات در بین افراد خانواده یک راهکار بسیار عملی و مفید بوده، مثلاً مسائل اقتصادی را پدر خانواده مطالعه، مسائل فرهنگی را مادر و امور اجتماعی را فرزندان و بعد از آن به نتیجه هماهنگی دست یابند.

 

  

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.