نشست شخصیتی علامه طباطبایی

بسمه تعالی

نشست شخصیت علمی ونظری علامه طباطبایی در این نشست که درتاریخ 24/8/99وبامشارکت مدارسی چون:فسا،گله دار،اباده طشک،ششده،ارسنجان،جنت شهر،نی ریزنورآباداستهبان ومیانشهربرگزارشد،خانم صدیقه اخوان استاد مدرسه علمیه آباده طشک ضمن بزرگداشت فرا رسیدن 24 آبان ماه روز بزرگداشت علامه فیلسوف ایت الله طباطبایی گفت:

علامه طباطبایی،مفسر بزرگ و مشهور دوران معاصر است که شخصیتی تاثیر گذار بر معاصران ومباحث اسلامی دارد، که در آثاری که در زمان حیات ایشان و بعد از رحلت ایشان منتشر شده همگی بر اهمیت و جایگاه اندیشه و شخصیت ایشان در ایران معاصر اتفاق نظر دارند.

ایشان همچنین در بیانات خود به آثار علامه اشاره نموده و بیان داشت که علامه طباطبایی یک انقلاب فرهنگی را در حوزه علمیه قم و به تدریج در مراکز علمی و فرهنگی ایران پی ریزی کردند و باعث گسترش مباحث نظری اسلامی شدند . خانم اخوان اظهارداشتندکه علامه چه در مباحث اندیشه ای وچه در مباحث مربوط به تحولات ایران وانقلاب،علامه به مثابه یک نظریه پرداز برجسته است. خانم اخوان درپایان نیزبه ارائه کلیپی ازتصاویرآیه الله طباطبایی پرداختند.

 

  

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.