انقلابی و انقلابی گری

 نشست سیاسی انقلاب و انقلابی‌گری نشست سیاسی انقلاب و انقلابی‌گری با سخنرانی«حجت الاسلام سید محمد هاشمی» در جمع طلاب و استادان مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار برگزار شد. 

«حجت الاسلام سید محمد هاشمی» مسئول ستاد راهیان نور صیاد شیرازی به ویژگی‌های انقلاب پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی سرچشمه‌ای از مکتب عاشورا و نهضت اباعبدالله الحسین(ع) است. اگر عاشورا نبود انقلاب اسلامی امکان شکل گیری و پیروزی نداشت. وی افزود: اگر عاشورا نبود، ملت ایران قادر نبود جنگ تحمیلی هشت ساله را به دفاع مقدس و یک مقطع نورانی و پرخاطره از تاریخ خود تبدیل کند. رمز مقاومت و پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس را باید در درس‌ها و عبرت‌های عاشورا جستجو کرد. حجت الاسلام هاشمی در ادامه بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی برگرفته از گفتمان حق طلبی، آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی و عزت طلبی عاشورا است.

وی گفت: هر انقلابی سه عنصر دارد: پذیرنده، رزمنده و فرمانده که پذیرنده دو ویژگی مطلوب دارد یکی خستگی از وضع موجود که با افشاگری بدست می‌آید و دیگری تشنگی به وضعیت مطلوب که با روشنگری بدست خواهد آمد. مسئول ستاد راهیان نور خاطرنشان کرد: هر انقلابی به رزمنده نیاز دارد که این رزمنده باید آمادگی جسمی، روحی و اعتقادی و عدم وابستگی به تعلقات دنیوی داشته باشد.

 

  

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.