برنامه هفته پژوهش

- مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) اقدام به برگزاری مسابقه ای با عنوان نقش اربعین در گسترش فرهنگ اسلامی کرده است.

این مسابقه که به مناسبت هفته پژوهش و اربعین حسینی برگزار شده و به کل مدارس استان نیز ارسال شده و به پیشنهاد و همکاری هسته پژوهش مدرسه ارائه شده است.

معاون پژوهش مدرسه اعلام کرد که این مسابقه تا 25 دی ماه مهلت داشته و به علاقه مندانی که مقاله ای در این مورد ارائه دهند و شرایط لازم را داشته باشد جوایزی اهداء خواهد شد.

- برگزاری مسابقه ای تحت عنوان بهترین ایده طرح پژوهشی.

مدرسه فاطمة الزهرا (سلام الله علیها ) همچنین اقدام به برگزاری مسابقه ای دیگر با عنوان بهترین ایده و طرح پژوهشی به مناسبت هفته پژوهش کرده است. که طبق گفته  معاون پژوهش مدرسه این مسابقه به هدف تشویق هرچه بیشتر طلاب جهت جذب آن ها به سمت طرح های پژوهشی و استفاده از طرح ها و ایده های آن ها طرح شده است.

مهلت تحویل این مسابقه تا5/10/94 مقرر شده است و همچنین اعلام شده که به 5 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهداء خواهد شد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.