جشن نیمه شعبان و فارغ التحصیلی 96

شب عید نیمه شعبان مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار شاهد جشن فارغ‌التحصیلی طلاب خود بود.

به گزارش پایگاه خبری ـ اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران، «خانم معصومه محمودی» مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار، ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد امام مهدی(عج) به بیان روایتی از امام باقر(ع) پرداخت و گفت: چنانچه شما انتظار امامتان را می‌کشید، می‌بایست رفتارتان در واجبات و در ترک محرمات و تخلق به اخلاق حسنه در آن حد که توان دارید باشد و باید کوشش کنید تا مورد پسند و رضای آن حضرت باشید.

وی افزود: شب عید نیمه شعبان مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار شاهد جشن فارغ‌التحصیلی 12 نفر از طلاب خود در نهمین دوره از فارغ التحصیلی بود که تعداد طلاب فارغ‌التحصیل شده در مدرسه علمیه گله‌دار94 طلبه می باشد. مدیر مدرسه علمیه بیان کرد: فارغ‌التحصیلی به معنای فارغ شدن از تحصیل نیست، بلکه فارغ شدن از این دوره و ورود به دوره‌های بعد است و حوزه باید فارغ‌التحصیل داشته باشد، بعد از فارغ‌التحصیلی آینده کار را مشخص می‌کنیم، زیرا فارغ‌التحصیلی به معنای بازگشت نیست بلکه به معنای روشن شدن وضعیت انسان هم برای خود طلبه و هم برای کسانی که در حال برنامه‌ریزی هستند می‌باشد.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.