آغاز ولادت امام زمان عج الله تعلی فرجه

برگزاری مراسم باشکوهی به مناسبت آغاز ولایت امام عصر(عج) با سخنرانی «خانم ناهید عابد» مبلغ دینی حوزه، در تاریخ 19/9/95 با حضور 70 نفر از طلاب و اساتید وجمعی از دانش آموزان مقطع راهنمایی در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری ـ اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران ،«خانم ناهید عابد» مبلغ دینی حوزه ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت آغاز ولایت امام عصر(عج) در مورد نهم ربیع‌الاول جشن عیدالازهراء گفت: شیعیان و محبین اهل بیت «علیهم‌السلام» روز نهم ربیع را جشن می‌گیرند، ولی نه به عنوان جشن «تاج‌گذاری» بلکه شادی ما در این روز به دلیل درک وصل شدن قاتل حضرت زهرا(س) و غاصب فدک و خلافت امیرالمؤمنین(ع) و منشا بدعتها و ضلالتها می‌باشد.
وی بیان کرد: آغاز امامت امام زمان (عج) مقارن است با شهادت امام حسن عسکری(ع)، یعنی به محض شهادت امام حسن عسکری(ع)که امام بعد به امامت می‌رسند و شهادت ایشان نقطه آغاز امامت حضرت مهدی(عج) می‌باشد.
خانم عابد مبلغ دینی حوزه خاطرنشان کرد: تعیین امامت امامان دوازده‌گانه از طرف خداوند متعال بوده است چرا که مساله امامت یک مساله الهی است و جانشین پیامبر(ص) باید از طریق وحی به پیامبر(ص) تعیین گردد و امام یک رهبر عادی نیست. و شایسته است که در این روز برای سلامتی امام زمان(عج) و تعجیل در فرج ایشان دعا کنیم و با امام خود تجدید بیعتی داشته باشیم در اعتلای اسلام و عمل به وظایف مسلمانیمان.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.