آموزش وبلاگ نویسی جلسه اول

بسمه تعالی

برگزاری کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی ویژه طلاب پایه های اول وسوم دراولین جلسه این کارگاه، که باهدف آشنایی و ارتقای مهارتهای طلاب در فضای مجازی و در راستای فراهم سازی زمینه برای تبلیغ در فضای مجازی با تدریس خانم عابد دانش آموخته ومسئول وبلاگ مدرسه برگزار شد، ،درابتداخانم عابدبه بیان مطالبی درموردوبلاگ نویسی پرداخته وسپس به تعریفی ازوبلاگ پرداخته وبیان کردندکه:وبلاگ صفحه ای شخصی در بستر اینترنت است که توسط یک یا چند مدیر کنترل می شود. واینکه هر وبلاگ آدرسی مستقل دارد که تمام مردم جهان می توانند اطلاعات موجود در آن رامشاهده کنند. امروزه طراحی وبلاگ هزینه ای برای اشخاص ندارد. به همین دلیل در سراسر جهان،وبلاگ نویسی، طرفداران بسیاری دارد. داشتن وبلاگ به ما این امکان را می دهد که عکس، فیلم، صدا، متن و… را با نام خودمان در آن منتشر کنیم خانم عابددرادامه به پیش نیازهای وبلاگ نویسی که عبارتنداز:

1- یا لپ تاپی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارا باشد و مرورگرهای اینترنتی را پشتیبانی کند

2- اینترنت نسبتاً پر سرعت

3- دانش استفاده از اینترنت مثل سرچ کردن

4- داشتن پست الکترونیکی نظیر ایمیل ویاجیمیل

5- توانایی تایپ کردن،اشاره کرده وبیان داشتندکه این موارد،لازمه ی وبلاگ نویسی بوده ودرصورت نبوده هرکدام،وبلاگ کیفیت لازم رادارانیست. ایشان سپس درادامه نحوه ساخت ایمیل راکه یکی ازپیش نیازهای بسیارمهم وبلاگ نویسی است به طلاب آموزش دادند.

 

  

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.