توبه آغوش رحمت

خانم خدیجه آذرپیکان مبلغ دینی مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار در جمع معتکفین این شهر گفت: عبادت در این روزها خیلی با ارزش است  و با ارزش‌تر از آن این است که ساعت‌ها تفکر کنیم که ایام عمرمان را چگونه می‌گذرانیم.

به گزارش پایگاه خبری ـ اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران، «خانم خدیجه آذرپیکان » مبلغ دینی حوزه در جمع معتکفین به راه‌ها و شیوه عبادات پرداخت و گفت: عبادت در این روزها خیلی با ارزش است ولی با ارزش‌تر از آن این است که بعضی از ساعت‌ها تفکر کنیم که زندگی و ایام عمرمان را در چه راهی می‌گذرانیم، اگر انجام یک سری از گناهان باعث می‌شود که ما از خداوند دور شویم و یا عادت به گناه داریم باید در ایام اعتکاف تصمیم بگیریم برای گناهانی که انجام می‌دادیم توبه کنیم؛ زیرا خداوند راه را برای بندگانش باز گذاشته است.

«خانم آذرپیکان» تصریح کرد: اگر کسی از گناهانش توبه کند ولی در عین توبه  زیر سلطه و حکومت اینگونه جاذبه‌ها و کشش‌های مادی باشد ممکن است توبه او پابرجا نماند و در توبه باید از نفوذ این‌گونه امور انسان آزاد بشود چون باعث می‌شود انسان توبه‌اش را بشکند و توبه واقعی صورت نگیرد.

 

وی به معتکفین توصیه کرد: فرصت را غنیمت بشماریم و برای ترک گناه و جبران مافات تصمیم جدی بگیریم . ضعف اراده‌مان را با توسل با اولیاء خدا و کمک خواستن از خدا جبران کنیم زیرا یکی از راه‌هایی که کمک می‌کند به اینکه اراده توبه در آدم تقویت شود، انس گرفتن با دعا‌ها و مناجات‌هایی است که از اولیاء خدا به دست ما رسیده است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.