روز درختکاری و هفته منابع طبیعی

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی از کاشت نهال توسط طلاب در محیط مدرسه خبر داد.

  «خانم معصومه علیزاده» با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری گفت: در این روز تعداد 7 نهال توسط طلاب این مدرسه و با هدف ترویج سنت درختکاری و گسترش فضای سبز در محیط مدرسه علمیه غرس شد. وی با بیان اینکه در فرهنگ‌های مختلف جهان، درخت و درختکاری جایگاه خاصی دارد، تصریح کرد: مبلغان نقش مهمی در ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ و صیانت از فضای سبز دارند و دین مقدس اسلام نیز بشر را به کاشت درخت تشویق و ترغیب کرده است و بعضی از بزرگان دین به این امر اشتغال داشته اند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار با بیان اینکه در دین اسلام سفارش ویژه‌ای به کاشت درخت و حفظ و صیانت از منابع طبیعی شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل در حوزه تداوم حیات بشری حراست از محیط زیست و بالاخص مسأله درختکاری است که در فرهنگ دینی و اسلامی ما مجموعه‌ای کامل و منسجم برای تمام زوایای زندگی بشری است و علاوه بر ارتقاء سلامت و روحیه نشاط در بین افراد، حفظ سلامتی و روحیه نسل‌های آتی را نیز در پی خواهد داشت.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.