مسابقات قرآن وحفظ موضوعی

قرائت قرآن و حفظ موضوعی؛ویژه جشنواره قرآنی
«خانم معصومه علیزاده»معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار از برگزاری مسابقات قرائت قرآن و حفظ موضوعی ویژه جشنواره قرآنی با حضور 20 نفر از طلاب این مدرسه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری ـ اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران،«خانم معصومه علیزاده »معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار گفت:مسابقات قرآنی،پرجاذبه‌ترین اقدام فرهنگی کشور است که ؛ خوشبختانه معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با برگزاری این مسابقات قرآنی گامی مؤثّر جهت تشویق طلّاب و رقابت صحیح آنان در زمینه‌های قرآنی برداشته است.
وی افزود:این مسابقات در بخش قرائت قرآن در رشته ترتیل بوده و با داوری«خانم معصومه محمودی»و«خانم نجمه رضایی» انجام شد. که دو نفر از طلاب به مرحله استانی را یافتند. و در بخش حفظ موضوعی که به صورت آنلاین برگزار شده است حدود 12 نفر از طلاب در این آزمون شرکت کردند.
وی با توجه به برگزاری مسابقات قرآنی خاطرنشان کرد:جشنواره قرآنی سال جاری نسبت به سالهای گذشته تفاوت داشته است واینکه طلاب انگیزه بیشتری برای شرکت در این مسابقات داشتند زیرا مسابقات قرآنی وسیله‌ای برای نزدیک شدن به حقیقت روح و مفاهیم قرآنی است.َ

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.