میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) مبارک

«قرآن» و «عترت» دو گنج بی مانندی است که از حُرم وجود محمد(ص) به یادگار ماند و با علم و حلم صادق (ع) جان و درخششی دوباره یافت.

محمد(ص) زمینی می‌ شود تا جهانی عطر عدالت و آزادگی را بچشند و صادق (ع) می‌آید تا اسلام ناب محمدی را از عمق تفاسیر بی ‌بدیلش جانی دوباره دهد.

اعمال روز هفدهم ربیع الاول

نماز امام جعفر صادق (ع) محمد (ص) مخاطب الله شد تا بساط دروغین شیاطین و ره گم کرد‌گان را برچیند و صادق (ع) آمد تا با علم الهی اش بر رفیع ‌ترین قله دانش تکیه زند و جاهلان را به جهالت خود، آشنا سازد. چه جدی و چه نیکو فرزندی…

صادق اهل بیت چه زیبا فرمود :«سخن و حدیث من همانند سخن پدرم مى باشد، و سخن پدرم همچون سخن جدّم و سخن جدّم نیز مانند سخن حسین و نیز سخن او با سخن حسن یکى است و سخن حسن همانند سخن امیرالمؤمنین على و کلام او از کلام رسول خدا مى باشد، که سخن رسول الله به نقل از سخن خداوند متعال خواهد بود.» آری محمد(ص) آینه صادق است و صادق (ع) پرتوافشان نور محمدی… نام بلندشان، قرین صلوات باد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.