نشست خانم قریشی

بسمه تعالی

درتاریخ6/10/97وبه مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش نشستی تحت عنوان شناسایی دشمنان مهدویت بامدیریت اعضای کانون ودرسالن اجتماعات حوزه برگزارشد. دراین نشست که باحضورخانم قریشی یکی ازاعضای هسته مرکزی وهمچنین طلاب پایه پنجم حوزه انجام شد،ایشان درابتدابیان داشتندکه یکی ازمسائل مهمی که درشناسایی دشمنان به ماکمک می کند،داشتن اطلاعات وداشتن امکانات است که ازطریق نفوذ،شنودواطلاعات آشکار اطلاعات کسب می شود.

ایشان درادامه بیان داشتندکه مابایددشمنان اسلام ومهدویت رابشناسیم .قرآن کریم دشمنان پیامبرواسلام رایهود،نصاری ومشرکین معرفی کرده است.واینکه یهودیان برای رسیدن به اهداف خودکه همان جهانی کردن حکومت یهودیت وازبین بردن اسلام وبه تبع آن مهدویت است ،به اقداماتی ازقبیل ترور،استحکامات ونفوذدست زده است لذاشناسایی وخنثی کردن اقدامات آنهابرهرفردمسلمانی لازم وضروری است. درهردوره وزمانی دشمنان اسلام ودین همواره به دنبال این بوده اندکه نامی ازدین،اسلام ودرواقع معصوم زمان شان نباشداززمان پیامبراسلام گرفته تابه الان که مخالفان اسلام وبویژه یهودیان ومسیحیان به دنبال ازبین بردن اسلام ومهدویت هستند. باید توجه داشت که هر موجودی در عالم ، دشمنانی دارد و همچنین انسانها، و بین انسانها، قوم ها، و ملیتها و ادیان هر کدام به دلیلی ممکن است با عده ای دیگر در تعارض و دشمنی باشد.

ما مسلمانان از این موضوع مستثناء نمی باشیم بلکه به دلیل اصرار بر حق و حقیقت، دشمنان ما نیز بیشتر از دیگر ادیان می باشند، دشمنان اسلام و مذهب شیعه و امام زمان (عج) در عصر کنونی را در دو حوزه دینی و غیر دینی می توان شناسائی کرد:

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.