شبی با شهدا

محفل شبی با شهدا در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار با حضور40 نفر از استادان و طلاب برگزار شد.

«خانم ناهید عابد» مبلغ دینی حوزه، در این محفل خاطراتی از شهید چمران بیان کرد و گفت: سخن گفتن از شهید مصطفی چمران، این مرد عمل و نه مرد سخن، این نمونه کامل هجرت، جهاد و شهادت سخت و دشوار است. چرا که حتی نمیتوان یکی از ابعاد وجودی او را آنگونه که هست، توصیف کرد و نبایست انتظار داشت که بتوانیم تصویر کاملی از او ترسیم نماییم زیرا مردان و رهروان راه علی(ع) و حسین(ع) را با این کلمات مادی و معیارهای خاکی نمی‌شود توصیف کرد.

وی افزود: شهید چمران از سکون و عدم تحرکی که در جبهه‌ها وجود داشت دائماً رنج می برد و تلاش می‌کرد که با ارائه پیشنهادات و برنامه‌های ابتکاری حرکتی بوجود آورد و اغلب این حرکت‌ها را توسط رزمندگان شجاع و جان بر کف ستاد نیز عملی می‌ساخت. خانم عابد در ادامه با توجه به نحوه شهادت شهید چمران تصریح کرد: ترکش خمپاره دشمن به پشت سر شهید چمران اصابت کرد و به دیار ملکوتی و به نزد خدای خویش پرواز کرد و ندای پروردگار را لبیک گفت؛ اینچنین زندگی سراسر تلاش و مبارزه خالصانه و عارفانه در راه خدای او آغاز گشت و اینگونه در کربلای خوزستان در جهاد و نبرد رویایی علیه باطل، حسینگونه به خاک شهادت افتاد و به آرزوی دیرین خود که قربانی شدن عاشقانه در راه خدا بود، نایل گشت.

ایشان در پایان از طلابی که در مسابقه کتاب«شهید شاهرخ ضرغام» شرکت کرده بودند تقدیر و تشکر کرد و به نفرات برتر جوایزی اهداء شد.

 

  • 5 stars
    نظر از: كوثر
    1395/12/03 @ 03:24:42 ب.ظ

    كوثر [عضو] 

    احسنت
    http://blog42.kowsarblog.ir/

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.