نشست پژوهشی با موضوع شیوه های مطالعه

در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا س گله دار برگزار شد نشست پژوهشی به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب وکتابخوانی،مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)،اقدام به برگزاری نشستی پژوهشی باعنوان شیوه های مطالعه کرده است.

  نشست پژوهشی با عنوان شیوه های مطالعه که در جمع طلاب مدرسه علمیه گله دار برگزار شد خانم رضازاده از اعضای فعال کانون پژوهشی گفت: امروزه، بهبود وضع مطالعه و افزایش سرعت خواندن و درک مطلب ازمسائل مهم جوامع مترقی به شمارمی رود که متاسفانه درکشورما بدان توجه چندانی نمی شود. وی به بیان تقسیمات مطالعه پرداخت و افزود: یکی ازتقسیمات مطالعه عبارتست ازمطالعه اجمالی که این مطالعه در واقع پیش نیاز و مقدمه همه انواع مطالعه است .

خانم رضازاده خاطرنشان کرد: بدین معنا که تمام روشهای مطالعه پس ازمطالعه اجمالی آغاز می شوند و تنها این گونه مطالعه است که روش مناسب را در میان روشهای متعدد مطالعه تعیین می کند. وی به روش مهارت مطالعه پرداخت و عنوان کرد: دقیق خوانی یکی از مراحل حساس در فرایند تحقیق وروشی است که می تواند محقق را به گونه ای در هنگام مطالعه آماده کند که با کسب تدریجی اطلاعات، یک ساختار وجدول همه جانبه در ذهن خود ترسیم و همه عناصر دریافتی را به هم پیوسته نمایش دهد. عضو کانون پژوهشی بیان کرد: برخی متون ارزش ندارندکه بادقت کامل خوانده شوند اما نمی توان ازآنها چشم پوشید؛مانندبرخی آگهی ها.

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.