جشن 22بهمن

در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن مراسم با شکوهی در محل سالن نمازخانه مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار با حضور طلاب و استادان این مدرسه برگزار شد.

،«عبدالله مظاهری» هادی سیاسی سپاه ضمن اشاره به عوامل پیروزی شکوهمند انقلاب‌اسلامی راهبردهای ادبیات و گفتمان انقلاب ‌اسلامی از دیدگاه بنیان‌گذار انقلاب و مقام‌معظم رهبری(مدظله‌العالی) مطرح نمودند و گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب عمده کشورها سلطه پذیر بودند و انگشت شماری نیز به عنوان سلطه‌گر بر جوامع و کشورهای دنیا حاکمیت داشتند.

وی اظهار داشت: با آغاز انقلاب‌ اسلامی که از جرقه شروع، و تبدیل به جریان انقلابی گردید ایران و برخی از کشورها را در طیف سوم یعنی کشورهای سلطه ستیز قرار داد که استکبار ستیزی به عنوان بن‌مایه انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی در آستانه وقوع یک جریان الهی و اسلامی در سطح جهان قرار داده است.

وی در ادامه به خصوصیات انقلاب و راهبردهای ایران مطالبی عنوان نمودند و مستند به آیات و روایات به ذکر خصوصیات انسان‌های سلطه ستیز پرداختند. آقای مظاهری با ذکر خاطره‌ای از دوران انقلاب به سؤالات طلاب پاسخ دادند.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.