شهادت حضرت زهرا(س)

 مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا س همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری سلام‌الله علیها مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار با حضور هزار نفر از بانوان و طلاب به اقامه عزا پرداختند. همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله علیها مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار با حضور هزار نفر از بانوان شهرگله‌دار و روستاهای اطراف به اقامه عزا پرداخته و اشک ماتم ریختند.

در این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیمی با تبیین ابعاد استقامت فاطمی، گفت: استقامت موجب کرامت و عزت می‌شود و جامعه‌ای که در مسیر حق استقامت می‌کند، سالم می‌ماند. وی با تاکید بر اهمیت شناخت مبانی دین، افزود: حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها بر اساس مبانی دین و در دفاع از حق به میدان آمدند و از ولایت دفاع کردند.

مبلغ دینی در جمع بانوان تاکید کرد: از منظر حضرت زهرا علیهاالسلام نزدیک ترین حالات زن به خداوند متعال هنگامی است که خود را از دید نامحرمان دور نماید و در منزل خود به خانه‌داری و تربیت فرزند و پذیرایی از همسر خود بپردازد. حجت‌الاسلام ابراهیمی ابراز کرد: حضرت زهرا (س) الگوی کامل انسانی برای زنان جهان است و ما باید با شناخت کامل و همه جانبه از این شخصیت والای انسانی، وی را الگوی زندگانی خود قرار دهیم. وی گفت: حیا و عفت حضرت زهرا(س) به قدری بوده که حتی در حضور مرد نابینا خود را محفوظ داشت و مهم‌ترين پيام حضرت فاطمه زهرا(س) براي زنان و دختران ما حفظ حجاب است.

 

  

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.