نشست بصیرتی سیاسی 97

 بیشترین لطمه به ادیان الهی را مدعیان دین داری زده‌اند هادی سیاسی سپاه در جمع طلاب گفت: مقایسه و قاعده عقل ایجاب می‌کند شناخت درستی از گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشیم تا بتوانیم برای نسل جدید اهداف والای انسانی را معرفی کنیم.

«عبدالله مظاهری» هادی سیاسی سپاه در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار به موضوع ولایت پذیری پرداخت و گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرموده کسی که امام زمان خود را نشناسد و از دنیا برود به مرگ جاهلیت مُرده است.

وی افزود: آیا دختر آخرین پیامبر الهی امام زمان خود را شناخت یا خیر ؟ قطعا پاسخ مثبت است ، بنابراین موضوع ولایت پذیری بُن مایه پذیرش و تمیز حق از باطل است. وی در خصوص دست‌آوردهای چهل ساله نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: مقایسه و قاعده عقل ایجاب می‌کند شناخت درستی از گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشیم تا بتوانیم برای نسل جدید اهداف والای انسانی و عرفانی انقلاب و نظام را معرفی کنیم.

آقای مظاهری در ادامه اضافه کرد: با یک مقایسه کلی از وضع قبل و شاخص‌های توسعه بدور از احساسات و جناح بندی‌ها می‌توان دست آوردهای عظیم انقلاب اسلامی را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کرد. هادی سیاسی سپاه به موضوع مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پرداخت و گفت: نداشتن قدرت تجزیه و تحلیل و سواد رسانه‌ای در حوزه فضای مجازی و نبود بسته فرهنگی بی سوادی اینترنتی را بدنبال داشته و فضای مجازی از فضای حقیقی بزرگتر و تعداد کاربران بدون بسته فرهنگی نیز رو به افزایش که خود باتلاقی را پیش روی جوانان ایجاد کرده است. وی در پایان به معرفی صحیح دین به مردم پرداخت و تصریح کرد: معرفی صحیح دین به مردم و قرائت اسلام ناب محمدی و حرکت پشت سر ولایت فقیه را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی دانسته و بیشترین لطمه به ادیان الهی را مدعیان دین داری زده‌اند.

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.