انتخاب اصلح در زندگی حضرت زهرا (س)

  استاد مدرسه علمیه گله‌دار گفت: ، بعضی از افراد در زندگی خود تنها به فکر سودجویی هستند و ملاک در انتخاب برای آن‌ها رسیدن به متاع دنیا است و فقط پول را هدف می‌شناسند. «خانم ام ایمن عباسی» استاد و مبلغ دینی مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار به موضوع انتخاب صحیح از نظر حضرت فاطمه(س) پرداخت و گفت: انتخابات اقسامی دارد، بعضی از افراد در زندگی خود تنها به فکر سودجویی هستند و ملاک در انتخاب برای آن‌ها رسیدن به متاع دنیا است و فقط پول را برای رسیدن به هدف می‌شناسند. وی بیان کرد: بعضی انتخابات از روی ترس و بعضی‌‎ها هم از روی جوزدگی است اما قسم دیگر هم از روی تقلید مسیری را انتخاب می‎کنند و طرفداران این دسته هم در جامعه زیاد هستند.

وی اظهار داشت: آخرین قسم که قرآن هم بیان می‌کند انتخاب از روی آگاهی و بصیرت است که طرفداران این دسته محدودند و کم انسان‌هایی هستند که از روی آگاهی مسیری را انتخاب کنند. خانم عباسی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) هم در زندگی انتخاباتی داشته، ملاک اول در انتخاب او رضایت خدا بود، اگر ملاک این شد انسان از پدر و فرزند می گذرد تا به خدا برسد و انتخاب دیگر زهرای مرضیه بر اساس سادگی می‌باشد که بهترین نمونه آن جهیزیه و عروسی که در کمال سادگی و بدون هرگونه تجملی برگزار شد.

این استاد حوزه اظهار کرد: انتخاب سوم، انتخاب نور بر ظلمت بود که این هم هزینه دارد، شیخ نمر در مقابل وهابیت ایستاد و هزینه داد که با شهادت او ماجرا تمام شد، حضرت زهرا هم برای دفاع از حقیقت و ولایت هزینه داد.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.