عزام 40 نفر از طلاب، اساتید به مناطق عملیاتی راهیان نور

اعزام 40 نفر از طلاب، اساتید به مناطق عملیاتی راهیان نور

«خانم معصومه علیزاده» معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمة‌الزهرا(س) گله‌دار از اعزام 40 نفر از طلاب و استادان به مناطق عملیاتی راهیان نور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ـ اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران، «خانم معصومه علیزاده » معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمة‌الزهرا(س) گله‌دار راهیان نور را فرصتی برای خودسازی و تبیین این ارزش بین نسل جوان و نوجوان دانست و اظهار داشت: حضور در مناطق جنگی و راهیان نور یک توفیق و دعوتی از جانب خود شهداست و تنها فرصتی است که بتوانیم  قسمت کوچکی از جان‌فشانی این شهدا در برابر دشمن به یاد آوریم.

وی تصریح کرد: شهدا از تمام لذت‌های دنیایی خود گذشتند و به جنگ با دشمن رفتند تا از کشور و انقلاب دفاع کنند، وقتی فضای جنگ را از نزدیک ببینیم با غربت شهدا و شرایطی که در آن به تکامل رسیدند آشنا شده و آن را درک خواهیم کرد.

معاون فرهنگی در ادامه بیان کرد: اردوی راهیان نور مانند دانشگاه عمل می‌کند که وقتی وارد آن می‌شویم مسائلی را درک می‌کنیم که تا قبل آن غیر قابل باور بوده‌اند مانند کانال‌هایی که شهدا حتی دو هفته در آن زندگی می‌کردند.

وی با اشاره به تاثیرات شگفت‌انگیز راهیان نور در زندگی افراد، گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور اصلاح نیت افراد و خالص بودن نیت‌هاست زیرا شهدا فقط نیت خدایی داشتند.

وی ادامه داد در این اردوی 4 روزه که تا سوم فروردین به طول خواهد انجامید، 40 نفر از طلاب و استادان شرکت کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران گله‌دار، خاطرنشان کرد: در این اردو، طلاب از مناطق عملیاتی علقمه، شلمچه، طلاییه، معراج شهدا، کانال‌های کمیل و حنظله، فتح المبین، فکه و مناطق عملیاتی شرهانی و قلاویزان بازدید خواهند کرد.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.