نشست سیاسی

نشست سیاسی با سخنرانی «علی محمدی» کارشناس علوم سیاسی با حضور جمعی از طلاب و استادان در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران، «علی محمدی» کارشناس مسائل سیاسی  گفت: انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی نه صرفا مسیری برای دست‌یابی به قدرت، بلکه بستری برای ارتقای فرهنگ سیاسی، تبیین مسایل اصلی کشور، مشارکت وسیع افکار عمومی و چاره‌جویی مشکلات و تحکیم همدلی ملت در مسیر پیشرفت است.

وی افزود: جمهوریت نظام اقتضا می‌کند، مردمی که آزادانه انتخاب می‌کنند راه حل‌های تفکر انقلابی را برای اداره‌ی امور بشناسند و  باور کنند. آن‌گاه که مردم اقناع شوند تنها تفکر انقلابی می‌تواند کشور را از تنگناها و تهدیدها عبور دهد و فرصت‌ها را به نتیجه برساند، این باور، مردم را به گزینه‌ای انقلابی در انتخابات رهنمون خواهد ساخت. همچنان که اگر ابرهای تردید بر کارآمدی گفتمان انقلاب اسلامی سایه افکند، باور مردم به آن تضعیف خواهد شد.

 

کارشناس علوم سیاسی در رابطه با وظیفه ای که همچنان اصلی‌ترین دستور کار همه دلسوزان انقلاب و علاقه‌مندان به پیشرفت کشور است تصریح کرد: اینک در آستانه فرصت انتخابات هستیم؛ بر تمام علاقه‌مندان به گفتمان انقلاب اسلامی است تا با حرکتی فراگیر و هماهنگ حقیقت کارآمد و گره‌گشای تفکر انقلابی را تبیین و در باور عمومی مستحکم کنند و اجازه ندهند افرادی با زاویه گرفتن از ولایت و شاخص هایی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این سالها مکرر بر آن تاکید فرموده‌اند، گرایش‌هایی به اهمال و ناکارآمدی، خودباختگی و محافظه‌کاری و انحراف را به جامعه تحمیل و در عزم انقلابی مردم تردید ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: تبليغ مهم است و امروز ابزار اساسى است؛ انگشت اشاره را بايستى واضح مقابل چشم همه قرار داد تا بتوانند گمراه نشوند. در دنيایى كه اساس كار دشمنان حقيقت بر فتنه‌سازى است، اساس كار طرفداران حقيقت بايست بر اين باشد كه بصيرت را، راهنمائى را، هرچه ميتوانند، برجسته‌تر كنند و اين شاخصها را، اين معالم‌الطريق را بيشتر، واضح‌تر، روشن‌تر در مقابل چشم مردم قرار بدهند، كه مردم بفهمند، تشخيص بدهند و گمراه نشوند. …مهمترين برهه و زمان و مكانى كه تبليغ، آنجا معنا مي دهد، جائى است كه فتنه وجود داشته باشد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.