فضاسازی

 فضاسازی کتابخانه حوزه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)گله دار به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برد پژوهش و فضای آموزش این مدرسه را فضاسازی وبه مطالب زیبا وخواندنی درموردکتاب مزین شد. خانم رضایی معاونت پژوهش این مدرسه گفت: این فضاسازی با همکاری وهمیاری کتابداران مدرسه و همچنین اعضای کانون پژوهشی و به هدف آگاه کردن طلاب ازفرارسیدن هفته کتاب صورت گرفته است. وی افزود: فضاسازی یکی ازبرنامه های ثابت وهمیشگی هفته کتاب بوده وامسال نیزطبق روال هرساله انجام شده.

خانم رضایی تصریح کرد: فضاسازی و نصب مطالب زیبا وخواندنی تاثیری بسزا در روحیه طلاب داشته و مشوق خوبی برای ترغیب آنها به سمت مطالعه وکتاب می باشد. معاون پژوهش مدرسه گله دار گفت: اگربرنامه درسی وتکالیف آموزشی طلاب سبک تر باشد، قطعا آنها وقت و علاقه بیشتری نسبت به مطالعه کتاب پیدا می کردند ضمن اینکه با وجود برنامه سنگین درسی بازهم مطالعه آزاد را ترک نمی کنند و امید است که روز به روز این علاقه بیشتر شده و طلاب را به سمت نویسندگی و.. بکشاند.

 

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.