مراسم سوگواری دهه اول صفر در حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) سال97

برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)به مناسبت ماه صفر در حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س)گله دار با سخنرانی”حجت الاسلام حسن صادقی”نماینده ولی فقیه در شهرستان لامرد با موضوع”ورود کاروان اسرا به شام”با حضور هزار نفر از بانوان شهر گله دار در تاریخ۹۵/۸/۱۱برگزار گردید.

حجت الاسلام صادقی گفت:یکی از مصیبت های رنج آور حادثه عاشورا،جریان اسارت اهلبیت امام حسین(ع) که در راس آنها حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س)می باشد. وی افزود:اگر حوادث و بحران هایی که برای حضرت زینب(س)افتاده،یک ذره از آن مصیبت ها اگر در زندگی ما انسانها بیفتد چه عکس العملی نشان می دهیم؟حضرت زینب(س) در برابر تمام این مصیبت ها صبر پیشه کردند ولی ما انسانها سریع روحیه خودمان را از دست می دهیم و شکسته می شویم. و در پایان مداح اهلبیت آقای راستی با صدای گرم خود مجلس ما را معنوی تر کرد و بعد از آن گروه تئاتر حوزه علمیه خواهران گله دار صحنه واقعه ورود کاروان اسرا به شام را اجرا نمودند.

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.