اعتقادات دینی جوانان

حجت‌الاسلام جام در جمع طلاب تصریح کرد هدف دشمن سست کردن اعتقادات دینی جوانان است حجت‌الاسلام جام گفت: در حوزه سبک زندگی اسلامی فرد باید شناخت درستی نسبت به مسائل دینی داشته باشد.  «حجت‌الاسلام جام» در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار گفت: در حوزه سبک زندگی اسلامی فرد باید شناخت درستی نسبت به مسائل دینی داشته باشد تا بتواند آن را در جامعه فردی و اجتماعی پیاده‌ کند. ‌

وی افزود: اگر انسان محور تدبیر، اندیشه و اعتقادات خود را دینی کند نقش و تأثیر آن را در زندگی می‌بیند و به مقامات عالی می‌رسد. حجت‌الاسلام جام خاطرنشان کرد: هدف دشمن سست کردن اعتقادات دینی جوانان و ارزش‌های آنان است همه‌ی ما در برابر این هجمه فرهنگی مسئولیم و با تلاش با همبستگی و وحدت اسلامی در راه خنثی نمودن آنان همیشه در مبارزه باشیم. مبلغ دینی ترویج سبک زندگی اسلامی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب دانست و ابراز داشت: تبیین و تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی جوانان مهم‌ترین عامل خنثی کردن دسیسه‌های فرهنگی دشمن و کاهش مشکلات جوانان در جامعه است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین اصول اسلامی که در زندگی امروزی کمرنگ شده همان اصل توحید و پرستش خدای یگانه می‌باشد، زیرا انحراف اصلی از مسیر زندگی اسلامی هنگامی ایجاد می‌شود که به جای آنکه مسیر ما در زندگی، رو به سوی خداوند باشد، دنیا و لذت‌های دنیوی را هدف خود قرار می‌دهیم. حجت الاسلام غلامرضا جام در پایان تاکید کرد: انسان‌ها باید رفتار فردی و اجتماعی خود را براساس معیارها و ارزش‌های درست و استواری که از میان کلام گهربار معصومین بیرون کشیده شده قرار دهند و خود را با محتوای اخلاقی و انسانی‌‌ این سخنان هماهنگ گردانند تا جامعه‌‌ای انسانی به وجود آید.

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.