واقعه عاشورا

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار، از برگزاری کارگاه اخلاقی در دوجلسه با موضوع«واقعه عاشورا» در تاریخ4/8/95 و5/8/95 با روایتگری « خانم بتول بریمی» استاد ومبلغ حوزه با حضور 70نفر از طلاب، اساتید وبانوان شهر گله‌دار در این مدرسه خبر داد. 

 «خانم بتول بریمی» استاد ومبلغ حوزه گفت:حادثه عاشورا و واقعه کربلا یک روایت واقعی است که سینه به سینه ونسل به نسل از بزرگان وگذشتگان به ما رسیده است. اگر امام حسین(ع) در واقعه عاشورا نبود معلوم نبود چیزی از اسلام وقرآن باقی بماند. وی با توجه به روایتی که از امام صادق(ع) پرسیده شده بود تصریح کرد: مگر شما کشتی نجات نیستید؟چرا گفته شده«ان الحسین مصباح الهدی وسفینه‌النجاه» ماهم کشتی نجات هستیم ولیکن«سفینه الحسین اسرع» ولی کشتی حسین(ع) سریع تر حرکت می کند. این استاد حوزه تاکید کرد: پس هرکس بخواهد زودتر مسیر رسیدن به درجات عالیه را بپیماید وبه مقصد برسد باید از مسیر حسین حرکت کند وبا کشتی حسین زودتر به مقصد می رسد.



    


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.