رسانه و فضای مجازی

کارگاه رسانه و فضای مجازی با سخنرانی «آقای مصطفی ضابط» استاد دانشگاه در جمع طلاب و اساتیدمدرسه علمیه خواهران فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) گله دار برگزار گردید.

آقای ضابط گفت: برای جلوگیری از حربه ی دشمن و قبل از اینکه بچه های ما طعمه ی دشمن شوندبه آنها علوم دینی یاد دهیم زیرا بسیاری از کسانی که شبهه ایجاد می کنند به دنبال جواب آن نمی گردندبلکه می خواهند پاسخ دهندگان را گمراه کنند و همپنین مردم بیشتر وقت خود را در فضای مجازی سپری می کنند.

وی افزود: افرادی که از فضای مجازی مانند وات ساپ، تلگرام، اینستاگرام و… استفاده می کنند باید مراقب باشند، زیرا امکان پخش شدن عکس و اطلاعات شخصی افراد از این طریق زیاد است.

وی خاط نشان کرد در حال حاضر در رسانه های غربی نهاد خانواده جایگاهی ندارد و دشمن با پخش برنامه هایی که در ظاهر سرگرم کننده است قصد تضعیف باورهای دینی در خانواده ی ایرانی دارد .

ایشان در پایان راه کارهایی را برای طلبه ها بیلن کرد: 1- طلبه باید آگاهی رسانه ای خود را بالا ببرد 2- ایجاد امنیت در فضای مجازی3- مدیریت رسانه در خانه.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.