کارگاه اخلاقی سبک زندگی فاطمی

کارگاه اخلاقی «سبک زندگی فاطمی» با سخنرانی«خانم فاطمه کاراندیش» استاد و مبلغ دینی حوزه، در مدرسه علمیه خواهران فاطمة‌الزهرا(س) گله‌دار با حضور طلاب، استادان و بانوان این شهر برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری ـ اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران،«خانم فاطمه کاراندیش» استاد و مبلغ دینی حوزه؛ گفت: حضرت فاطمه(س) مظهر ایثار و از خودگذشتگی بود هنگامی که سه روز پشت سر هم فقیر و مسکین و یتیم به در خانه او آمد از اهل خانه تقاضای کمک نمود و حضرت از جمله کسانی بود که به آنها ایثار کرد.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های دعوت عموم مردم به حق و حقیقت، دادن الگوهای صحیح و کامل به جامعه است و فاطمه‌الزهرا(س) از بین زنان بهترین الگوی زندگی برای زنان حتی در بسیاری از موارد برای مردان تا روز قیامت است.

خانم کاراندیش در ادامه با بیان سخنی از امام راحل(ره) خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) جامع‌الاطراف و الگو برای مسلمین است. زیرا این الگوی برتر و عالمتاب حقیقی است که همه به آن اعتراف دارند حتی دانشمندان اهل‌سنت و از آن‌جایی که حضرت زهرا(س) معصوم بوده و برای جامعه اسلامی بلکه جامعه‌انسانی الگوست؛ لذا می‌تواند سیره او برای انسان‌های حقیقت طلب آموزنده باشد.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.