اعتقاد به معاد

 حضرت فاطمه زهرا س الگوی بزرگی برای جهان اسلام است خانم رضایی گفت: معاد از دغدغه‌های زندگی و سیره حضرت زهرا‌(ع) بوده است؛ به طوری که ایشان با تاسی از قرآن کریم معاد باوری را ریشه همه خوبی‌ها و حتی توحید می‌دانستند.

 

 

«خانم لیلا رضایی» استاد و مبلغ دینی مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار به معاد باوری حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: معاد از دغدغه‌های زندگی و سیره حضرت زهرا‌(ع) بوده است؛ به طوری که ایشان با تاسی از قرآن کریم معاد باوری را ریشه همه خوبی‌ها و حتی توحید می‌دانستند که با بررسی سیره و گفتار حضرت زهرا، مهمترین نکته‌ای که کمتر محقق و نویسنده‌ای به آن توجه کرده است، مسئله معاد باوری در اندیشه ایشان است.

وی افزود: در هر جامعه‌ای که مراقبه و محاسبه و توجه به معاد وجود داشته باشد، این جامعه هرگز به انحراف و گناه کشیده نمی‌شود چون همواره به فکر حساب و کتاب است. خانم رضایی در ادامه با اشاره به آیه 110 سوره کهف، بیان داشت: کسی که معاد باور است، اعمالش نیز خیر و صالح است و هرگز به خود اندیشه شرک راه نمی‌دهد و همواره موحد است. مبلغ دینی مدرسه علمیه گله‌دار اضافه کرد: آنچه قرآن کریم عامل اصلی جهنمی شدن بسیاری از افراد معرفی می‌کند، این است که یوم الدین را تکذیب کرده و معاد باور نبودند. خانم رضایی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) با وجود این که یک شخصیت بزرگ الهی و معنوی بود، در عین حال یک زندگی بسیار ساده داشت و با ساده زیستی توانست خودش را به درجات کمال انسانی برساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضرت زهرا‌(س) در سخنان خود، مسئله معاد را مورد توجه قرار داده و بارها از پدر بزرگوارشان حضرت محمد‌(ص) درباره معاد و روز حساب سوالات فراوانی پرسیدند که حضرت نیز برای ایشان به خوبی تشریح و تبیین نموده‌اند.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.