صبر و استقامت در زندگی مشترک

 هنر صبر و استقامت در زندگی مشترک استاد مدرسه علمیه گله‌دار بیان کرد: شیوه راهبردی حضرت زهرا (س) در مقابل این همه سختی و مشکلات، صبر و استقامت هنرمندانه و زیبایی بوده که ایشان از خود بروز داده‌اند.

«خانم راضیه راست روش» استاد و مبلغ دینی مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در جمع بانوان این شهر گفت: شیوه راهبردی حضرت زهرا(س) در مقابل این همه سختی و مشکلات، صبر و استقامت هنرمندانه و زیبایی بوده که ایشان از خود بروز داده و با رفتارهای صبورانه خویش، بزرگ‌ترین درس عملی در برابر مشکلات را برای همگان به نمایش گذاشته‌ است. وی افزود: بر اساس فرمایشات خود ائمه(ع)، حضرت زهرا (س) سرمشق ائمه (ع) و همه مؤمنان است. خانم راست روش تصریح کرد: دقت در روایات، ما را نسبت به جایگاه حضرت زهرا(س) آگاه و تا حدودی شخصیت آن حضرت را برای ما تبیین می‌نماید و وقتی آن حضرت الگو و حجت بر ائمه(ع) به طریق اولی الگو و سرمشق و حجت بر ما نیز می‌باشد بنابراین درس گرفتن از محضر ایشان برای ما ضروری است. استاد حوزه خاطرنشان کرد: فاطمیه فرصت مغتنمی است که در آن می‌توان علاوه بر تعظیم شعائر و عرض ارادت به محضر سیده نساء عالمین بی بی فاطمه زهرا (س) و دیگر معصومین (ع) روش هنرمندانه زیستن را از حضرت زهرا (س) آموخت.

وی گفت: در زندگی کوتاه آن حضرت، انواع حوادث و مشکلات و مصائب متعددی رخ داده و به نوعی تمام زندگی حضرت (س) همراه با سختی و مظلومیت بوده است. وی به هنر صبر در زندگی پرداخت و گفت: در هر خانواده‌ای که عنصر صبر آسیب ببیند، بنای محبت و استحکام نیز آفت خواهد پذیرفت و درس گرفتن از زندگی پربار حضرت فاطمه(س)، راهکارهای ارزنده‌ای برای صبر پیشگی در برابر سختی‌ها در مقابل همه خانواده‌ها قرار می‌دهد.

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.