برنامه های متنوع به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

 

«خانم نجمه رضایی»معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س)گله‌دار به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از برنامه‌های متنوع که با حضور طلاب و اساتید و معاونین برگزار می‌شود خبر داد.

«خانم نجمه رضایی»معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س)گله‌دار از فضاسازی مناسب با هفته کتاب و کتابخوانی و برپایی غرفه تحقیقات و پایان‌نامه‌ها خبر داد وگفت: تحقیقات و پایان نامه‌ها با موضوعات متنوع و جدید در دسترس طلاب قرار گرفته است تا از مدت زمانی که در اختیار دارند بتوانند نهایت استفاده را ببرند. وی بیان کرد: در این طرح برای دسترسی سریع طلاب به منابع و کتابهایی که لازم دارند، سی دی‌ها و کتابخانه‌های دیجیتال بر روی سیستم‌های کامپیوتر نصب شده تا طلاب سریع‌تر به موضوعات و منابع خود دسترسی پیدا کنند. وی در پایان افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقاتی برای طلاب در نظر گرفته شده است از جمله؛مسابقه حقوق زن در اسلام از کتاب شهیدمطهری،خلاصه‌ای از کتاب شهدا به دلخواه و بهترین توصیف یا خاطره‌نویسی از کتابخوانی و… که به برندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.



        

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.