حجاب دژی محکم دربرابر خطر نگاه

مراسم معنوی اعتکاف با سخنرانی«خانم محبوبه رفیعی» با موضوع «حجاب» و با حضور60 نفر از بانوان معتکف در شهر گله‌دار مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران، «خانم محبوبه رفیعی» مبلغ دینی حوزه در جمع خواهران معتکف گفت: رمز بی‌حجابی بعضی از دخترها چشم مردهاست. اگر دختر بداند که مرد نگاهش نمی‌کند اینطور نمی‌گردد. این می‌بیند شما نگاهش می‌کنید لوس ‌می‌شود. مرد عفیف آن است که زن را با عفت کند و زن عفیف

می‌تواند مرد را با عفت کند زیرا ما حجابمان و عفت و دینمان ارزان تمام نشده است‌

وی با توجه به  بی‌حجابی در کشورهای غربی بیان کرد: در کشورهایی که  بی‌حجاب است نظام خانواده از هم گسسته و آمار طلاق غوغا می‌کند. اسلام به خاطر حفظ حیا، کرامت و جلال، جلوگیری از تشتت و هوس بازی و گسستن نظام خانواده حجاب را واجب فرموده زیرا حجاب نشانه ارزش است.

مبلغ دینی حوزه خاطرنشان کرد: حجاب مانع تولید و تحصیل نیست، صدها هزار دانشمند زن در کشور اسلامی ایران شاهد این ادعاست، حجاب آرم جمهوری اسلامی ایران است. دنیا، انقلاب اسلامی ایران را با حجاب بانوانش می‌شناسد و ابر قدرت‌ها از این نشانه پر ارزش انقلاب آنقدر هراس دارند که چند دختر مسلمان را با پوشش اسلامی و حجاب بر سر درس تحمل نمی‌کنند.

خانم رفیعی اهمیت حجاب را برای معتکفین بیان کرد و گفت: حجاب بال‌های فرشته‌های زمین است، زنی که دیده نشود مورد طمع قرار نمی‌گیرد و امنیت و آرامش خاطر از آثار بارز حجاب اسلامی است، انسان در پناه محافظ، احساس آرامش بیشتری دارد و پوشش دینی نیز نگهبان زن از نگاه‌های آلوده و آسیب‌های احتمالی است که به زن مصونیت و آرامش می‌بخشد و هرچه این پوشش کامل‌تر گردد در صد امنیت و حفاظت آن بالاتر می‌رود.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.