دیدار با آقای محمد مظاهری پاسدار دوران دفاع مقدس

دیدار با آقای محمد مظاهری پاسدار دوران دفاع مقدس

«خانم معصومه محمودی» مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار به مناسبت سوم شعبان‌المعظم و روز پاسدار از برگزاری مراسم دیدار با «آقای محمد مظاهری»  پاسدار دوران دفاع مقدس شهر گله‌دار با حضور جمعی از استادان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ـ اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران، «آقای محمد مظاهری» پاسدار هشت سال دفاع مقدس ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام، گفت: پاسداران کسانی­اند که در حساس­ترین لحظه­های تاریخ، از میان خلق برمی­خیزند و همچون دژی مستحکم، مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن، گام برمی­دارند. کمر بستن برای احیای حقیقت خواهی،  همتی جانانه می­طلبد و تنها از مردانی چون امام حسین(ع) برمی آید که آزادگی و شور حقیقت‌جویی‌اش، چنان حماسه‌ای آفرید که تا همیشه نامش جاودان و موجب احترام انسان­های حق­طلب خواهد بود.

وی افزود: پاسداران دوران دفاع مقدس، مخلصانه از جان خود گذشتند تا حسینی شوند و با جهاد عاشورایی، حکومت و وطن خویش را سرافراز ساختند و پاسداران امروز باید راه آنان را در سنگرهای جدید ادامه دهند که سنگر سازندگی کشور، سنگر هشیاری در برابر توطئه‌های پنهان دشمنان، سنگر مبارزه جنگ‌های روانی دشمنان و سنگر حفظ دست آوردهای نظام به ویژه ولایت مطلقه فقیه است.

آقای مظاهری به بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در سال 1358 وارد سپاه لارستان شدم و بعد از آموزش بنده را به منطقه مریوان کردستان فرستادند که هیچ‌گونه وسیله ارتباطی  در آن منطقه وجود نداشت و به مدت 4 ماه وضعیت ما به این طریق بود تا اینکه تعدادی نیرو برای جایگزینی ما به این منطقه اعزام کردند که این نیروهای اعزامی در مسیر توسط حزب کمونه اسیر شده و در زندان توسط هواپیمای عراقی به شهادت رسیدند، برادرم شهید یوسف مظاهری فکر می‌کردند که من هم در این میان شهید شده‌ام؛ ایشان دور از چشم خانواده بدون اینکه به پدر و مادرم چیزی بگوید به مدت 20 روز ناراحتی‌های زیادی را تحمل کردند تا اینکه بعد از 20 روز ما را از شهر لارستان اعزام کردند و در نهایت به نزد خانواده برگشتم ، برادرم وقتی مرا دید از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت و اشک می‌ریخت.

پاسدار دفاع مقدس اظهار داشت: پاسدار یک مجاهد فی سبیل الله است و این جهاد در راه خدا، نه به عنوان یک شغل، بلکه به عنوان یک وظیفه شرعی تلقی می‌شود. جایگاه جهاد و ارزش جهاد و دستاوردهای جهاد، بسیار والاتر و بالاتر از آن است که از آن به عنوان یک شغل نام‌برده شود. 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.