روز ملی مبارزه با استکبار جهانی


«خانم معصومه محمودی» مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را قرآنی دانست و گفت:ملت ما به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راهپیمایی روز 13آبان شرکت می‌کنند.

«خانم معصومه محمودی »مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س)گله‌دار اظهار داشت:طلاب وظیفه سنگین تداوم رسالت انبیاء را بر عهده داشته و به ابلاغ معارف و مفاهیم دین می‌پردازند. وی با اشاره به یوم‌الله 13آبان تاکید کرد: ملت ما به تبعیت از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راهپیمایی روز 13آبان شرکت می کنند تا آمادگی خود را برای مبارزه جدی و محکم با استکبار جهانی نشان دهند.

خانم محمودی با بیان اینکه دشمن همه تلاش خود را در جهت تضعیف مسلمانان به کار گرفته تصریح کرد: وظیفه طلاب امروز به مراتب سنگین‌تر است چرا که باید با تلاش بی‌وقفه و استفاده از فضای مجازی در راستای مقابله با دشمن تلاش کنند. وی ادامه داد:طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س)گله‌داربا حضور پرشور خود در راهپیمایی13آبان همراه با عموم مردم شهر گله‌دار یکپارچه و یکصدا رسالت خطیر خود را در شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند.



  • 5 stars
    نظر از: مرکز تخصصی تفسیر شاهین شهر
    1395/08/20 @ 02:49:20 ب.ظ

    مرکز تخصصی تفسیر شاهین شهر [عضو] 

    مرگ بر آمریکا

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.