نشست سیاسی با حضور هادی سیاسی آقای خشنودی نسب

نشست سیاسی با حضور 70 نفر از طلاب و استادان در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار برگزار شد.

«آقای خشنودی‌نسب» هادی سیاسی سپاه ناحیه شهرستان مهر در جمع طلاب خواهر گله‌دار گفت: آنچه برای جناح انقلابی کشور اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد آن است که باید همگی اهداف و آرمان‌ها را در نظر بگیرند و آن را اصل قرار دهند و سپس با تکیه بر آن اصل وحدت لازم را بوجود بیاورند.

لذا اینکه باید وحدت نیروهای انقلابی رخ بدهد امریست که بسیار مهم و ضروری به نظر می‌رسد اما از آن سو باید دقت لازم را داشت که اصل را نباید بجای ارزش‌ها بر وحدت بگذارند اگر اصل را بر وحدت بگذاریم و نه بر ارزش‌ها، نتیجه آن می‌شود که آرام آرام حاضر می‌شویم بر سر هر گزینه‌ای بنا بر چیزی به نام مصلحت وحدت کنیم که با ارزش‌ها فاصله‌ای گزاف دارد.

وی با تاکید بر اینکه در کشور نیز نیاز به وحدت، ایمان و بصیرت داریم، افزود: با استفاده از این ابزار مثلث مقدس می‌توانیم در مقابل تمام هجمه‌های دشمنان پیروز شویم ونخبگان و افراد موثر در جامعه در مورد انتخابات بصیرت افزایی کنند. وی با بیان اینکه انقلاب‌ اسلامی ایران از ابتدای مسیر تاکنون با مشکلات و چالش‌های فراوانی روبرو بوده است، افزود: ملت ایران در طول 37 سال گذشته با صبر و بصیرت و نصرت الهی به دشمنان این انقلاب ضرباتی اساسی وارد کرده و اکنون نیز با بصیرت خود، بیش از پیش سران دنیای استکبار و بدخواهان این نظام را مایوس خواهند کرد. هادی سیاسی سپاه ناحیه مهر با اشاره به شرایط انتخاب اصلح در کلام مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، تصریح کرد: اعتقاد و التزام به جمهوری اسلامی و قانون اساسی، تعهد به اسلام، حسن سابقه، دلسوز اقشار ضعیف، تقوا و زهد، پیرو حقیقی خط امام، فعال و با برنامه، مبرای از فسادهای مالی و سیاسی و بصیرت سیاسی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای یک کاندیدای اصلح ذکر نموده‌اند.

گفتنی است آقای خشنودی‌نسب در پایان به سؤالات طلاب در زمینه انتخابات پاسخ داد.

 

          

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.