نمایشگاه هفته دفاع مقدس

بسمه تعالی

درتاریخ14/ 7/98وهمزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ضمن لبیک به منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و همچنین پاسداشت مقام شهادت، معاونت پژوهش مدرسه باهمکاری مسئولین کتابخانه مدرسه، اقدام به برپایی نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در محل کتابخانه نمودند که در این نمایشگاه حدود56عنوان کتاب با موضوعات دفاع مقدس، جنگ ایران و عراق و خاطرات رزمندگان در معرض دید عموم قرار گرفت. خانم رضایی ضمن تشکرازمسئول کتابخانه هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناساندن منابع غنی، تأثیر گذار و مرتبط با دفاع مقدس به مخاطبین دانست و خاطرنشان کرد: طلاب درروزهای مختلف ازاین نمایشگاه دیدن کرده ومنابع راموردمطالعه قرارمی دهند.

خانم رضایی بابیان اینکه سرانه مطالعه در کشور در حد مطلوبی نیست و شاید یکی از دلایل آن بی‌توجهی مردم به کتاب باشد عنوان کرد: در چنین شرایطی ایجاد فضایی مانند نمایشگاه کتاب در جلب توجه به سمت این کالای مهم فرهنگی می‌تواند مؤثر باشد. وی اظهار داشت: بدون شک نمایشگاه کتاب بستری برای تشویق مردم وبه خصوص طلاب به کتابخوانی است و می‌تواند عاملی برای آشتی مردم با کتاب و کتابخوانی شود.

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.