ولایتمداری و دفاع از ولایت امام زمان(عج)

 

برگزاری نشست اخلاقی با موضوع«دفاع از ولایت امام زمان(عج)»با سخنرانی «خانم فاطمه کاراندیش» استاد و مبلغ دینی حوزه در مدرسه علمیه خواهران فاطمةالزهرا(س)گله‌دار در تاریخ16/8/95با حضور40نفر از طلاب و بانوان این شهر برگزار شد.

«خانم فاطمه کاراندیش»استاد و مبلغ دینی حوزه گفت:در طول تاریخ جنگ‌های بسیاری اتفاق افتاده است که یکی از این جنگ‌ها که خیلی در جهان صدا کرد،جنگ جهانی دوم بود که حدود50میلیون کشته،5میلیون مفقودالاثر و حدود 390میلیارد گلوله منفجر شد.اما این جنگ با همه‌ی ابعاد و آمار ارقامش فراموش شد؛ اما یک جنگی هست که 1400 قرن از آن می‌گذرد اما هر روز تازه‌تر است و این علتی ندارد جز وجود شخصیت‌های این جنگ. وی خاطر نشان کرد:حضرت زینب(س)بود که هم از جان امامش و از پیام امامش در این بحران دفاع کرد و خداوند می‌فرماید:هروقت که مردها در میدان نتوانستند یا کاری از دستشان برنیامد در اینجا نوبت زن است که قدم به عرصه بگذارد و پیروز از میدان خارج شود.ما باید دقت کنیم که خداوند در وجود یک زن چه صفاتی قرار داده که وجودش این همه مؤثر است. وی ادامه داد:حضور در عرصه دفاع از ولایت هیچ حد و مرزی نمی‌پذیرد و مرد و زن ندارد. شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس تا آتش جنگ برپا بود رفتند و خودشان را سپر گلوله‌های دشمن کردند؛بنابراین افرادی باید باشند که هدایت‌گر جامعه الان به سوی جامعه مهدوی باشند. «خانم کاراندیش» با توجه به روایتی از امیرالمؤمنین(ع) بیان کرد:«اِنَّ ابغضُ الناس من یَقتَدی بسنة امام و لا یَقتَدی بأعمالک»مبغوض‌ترین مرد نزد خدا کسی است که امام را بشناسد،قبول هم داشته باشد اماطرز زندگی،پوشش و عمل و رفتارش مثل امام نباشد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.