چراغ خاموش(ماهواره)

نشست اخلاقی با موضوع «ماهواره و مضرات آن» در جمع معتکفین مسجد جامع شهر لامرد توسط طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران،«خانم فاطمه عباسی» استاد و مبلغ دینی حوزه به آسیب خاص شبکه‌های ماهوا‌ره‌ای پرداخت و گفت: متاسفانه ورود بدون کنترل ماهواره در خانواده‌ها را به تعبیری می‌توان ورود یک فرد نامحرم و لاابالی  و دوست ناباب برای بچه‌ها و خانواده تشبیه کرد که به دنبال آن اختلاف بین زن و شوهر است و به ناموس او چشم طمع دارد، دین آنها را می‌گیرد، اعتقادات آن‌ها را ضعیف می‌کند، مرزهای حیا و غیرت را می‌شکند، حقایق سیاسی و اجتماعی را وارونه جلوه می‌دهد، وقت آن‌ها را می‌دزد و آن‌ها را به همدیگر بدبین می‌کند. خرید ماهواره برای منزل ورود چنین افرادی به منزل است.

وی اضافه کرد: آنچه در شبکه‌های ماهواره‌ای مشاهده می‌شود این است که بازیگران فقط به دلیل زیبایی‌شان جلوی دوربین هستند و در تمام برنامه زیبایی‌های صورت و اندام او نمایش داده می‌شود و احساسات جنسی مخاطب را تحریک می‌کند و کمتر اثر این مساله این است که روابط زن و شوهرها  کمرنگ شده و رضایت جنسی از همدیگر نخواهند داشت و یک ناآرامی و ناامنی روانی و بی اعتمادی به همدیگر در افراد خانواده ایجاد خواهد شد و کم کم فرزندان تحت تاثیر این برنامه‌ها پدر و مادر اصیل و سنتی خود را بی‌کلاس و عقب افتاده می‌دانند و خانواده دچار بحران خواهد شد.

استاد حوزه خاطرنشان کرد: اعتیاد به ماهواره مثل اعتیاد به مواد مخدر به یکی از بیماری‌ها و بحران‌های عصر ما تبدیل شده است و ارزش‌های اخلاقی و خانوادگی را تهدید می‌کند؛ دیدن برنامه‌های برخی شبکه‌های ماهواره‌ای موجب بلوغ زود رس بچه‌ها می‌شود، اگر فرزندان ما صحنه‌های مبتذل و رقص و صحنه‌های تحریک کننده را ببینند و شرایط ازدواج برای آنها فراهم نباشد سعی می‌کنند عطش خود را از راه دیگری فرو بنشانند و کم کم زمینه  ارتباط‌های غیر اخلاقی برای آنها فراهم می‌شود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.