گرایش به بد حجابی

مدیر مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا س گله‌دار بیان کرد حفظ حجاب آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

«خانم معصومه محمودی» گفت: برخی افراد بدحجاب دچار کمبودهایی هستند که به دلیل این کمبود‌ها دنبال تظاهر و خودنمایی هستند و دچار فخر فروشی می‌شوند، در واقع این موضوع به دلیل کمبودهای روانی است که وجود دارد. 

«خانم معصومه محمودی» مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار گفت: حفظ حجاب آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد و تکلیف دستگاه‌های فرهنگی تشویق به این فریضه الهی است. ایشان با تأکید بر صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به گرایش‌های برخی افراد به رفتار‌های ناصواب از جمله بد حجابی اشاره کرد و تصریح کرد: حساسیت امر به معروف و نهی از منکر توسط مسؤولین در خصوص جایگاه عفاف و حجاب ما را امیدوار به توسعه‌ی این فریضه الهی می‌کند لذا فرهنگ‌سازی در این خصوص مستلزم برنامه‌ریزی کارآمدتر است.

وی تاکید کرد: برخی افراد بدحجاب دچار کمبودهایی هستند که به دلیل این کمبود‌ها دنبال تظاهر و خودنمایی هستند و دچار فخر فروشی می‌شوند، انواع آرایش‌ها را انجام می‌دهند، لوازم زینتی و لباس‌های متفاوت استفاده می‌کنند و افتخار می‌کنند که فلان لباس را از فلان کشور خریداری کرده‌اند و در واقع این موضوع به دلیل کمبودهای روانی است که وجود دارد. مدیر مدرسه علمیه گله‌دار بیان کرد: یکی از مهم‏ترین عوامل بدحجابی، ضعف ایمان و معنویت است که باعث ضعف حیا می‏شود. ایمان همچون پناهگاهی است که انسان را از افتادن در گناهان حفظ می‏کند هرچند حجاب و پوشش ظاهری به معنای برخورداری از همه مراتب عفاف نیست، ولی عفاف بدون رعایت پوشش ظاهری نیز قابل تصور نمی‏باشد. گفتنی است، «خانم محمودی» در پایان از برنامه‌های مشترک اداره تبلیغات اسلامی که با نهادهای دولتی و فرهنگی انجام می‌گیرد تشکر کرد.

 

  

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.